Nepatenkinti gyventojai skundžiasi esą Klaipėdos jūrininkų sveikatos priežiūros centre beveik neįmanoma prisiskambinti registracijos telefonais. Įstaigos valdžia pripažino problemą, o ji atsirado tada, kai pailgėjo registracijos forma ir darbuotojams daugiau laiko tenka skirti informacijai apie pacientą surašyti.
Telefonai – užimti
75 metų klaipėdietė Marija skundėsi esą nuo lapkričio pradžios, kelis kartus prireikus prisiregistruoti pas gydytojus dviem nurodytais poliklinikos telefonų numeriais, jai to padaryti nepavyko.
"Kad ir kiek skambinau, signalas skelbė užimtumą. Esu neįgali, man sunku vaikščioti, todėl, norėdama gauti būtinus talonus pas medikus, privalėjau išsiruošti iš namų ir eiti į pačią įstaigą. Anksčiau prisiskambinti nebūdavo taip sunku", – guodėsi klaipėdietė.
Nuvykusi į polikliniką ji iš aplinkinių girdėjo panašias kalbas – žmonės dėl talonėlių atvažiavo, kai nepavyko užsiregistruoti telefonu.
Besiskundžianti moteris teigė, kad prisiskambinti nepavykdavo net po kelias valandas.
Padaugėjo rašymo
Klaipėdos jūrininkų sveikatos priežiūros centro vyriausiasis gydytojas Viktoras Grigalauskas pripažino, kad pastaruoju metu įstaiga iš tiesų dažniau susiduria su užimtų telefono linijų problema. Anot jo, buvo sulaukta ne vieno besiskundžiančio klaipėdiečio.
"Paskutines kelias savaites apskritai pastebėjome ligonių antplūdį. Kokios priežastys tai lėmė – pasakyti sunku. O dvi registratūroje dirbančios darbuotojos į visus skambučius nebespėja atsiliepti, nes neseniai pasikeitė registracijos forma. Valstybinės ligonių kasos jas pakeitė į ilgesnes", – aiškino vadovas.
Pasak jo, anksčiau per penkias minutes darbuotojos galėjo priregistruoti penkis žmones, o dabar, kai pildymo forma tapo ilgesnė, per tą patį laiką – tik du.
"Darbuotojoms reikia "pakelti" korteles, išrinkti reikiamus duomenis, surašyti daugiau informacijos. To nesuprasdami pacientai tiesiog piktinasi ir sako, jog anksčiau viskas būdavo daug greičiau", – kalbėjo V.Grigalauskas.
Trūksta kantrybės
Kaip teigė Klaipėdos jūrininkų sveikatos priežiūros centro vadovas, įstaiga jau trejus metus laukia eilės įsivesti elektroninio registravimo sistemą internetu. Ji padėtų išspręsti registracijos pas gydytojus problemą.
"Stengiamės, kad žmonėms būtų kaip įmanoma geriau ir patogiau. Artimiausiu metu planuojame įdiegti skambučio laukimo režimą, kai asmens paprašoma nepadėti ragelio ir vos tik atsilaisvina darbuotojas, jis sujungiamas pokalbiui. Tada pacientai negalvotų, jog kažkas specialiai nekelia ragelio", – sakė V.Grigalauskas.
Vyriausiasis gydytojas pastebėjo, kad žmonės dabar apskritai tapo piktesni.
"Kai eilėje parduotuvėje žmogus praleidžia pusę valandos, taip nesiskundžia, o užtrukęs poliklinikoje penkias minutes dažnai reiškia pretenzijas", – apgailestavo vadovas.
Naujausi komentarai