Pasukamasis tiltelis į vietą gali būti grąžintas mėnesiu anksčiau nei buvo planuota - jau po keliolikos dienų.
Tiltelio restauraciją atliekančios bendrovės „Viadukas“ darbuotojai anksčiau tikino, jog darbo yra iki birželio, tad tiltelis į vietą gali grįžti tik vasaros pradžioje.
Tačiau ketvirtadienį rekonstruojamą tiltelį apžiūrėjęs Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius tvirtino turįs gerų žinių.
„Liko labai nebe daug darbo, praktiškai tik jį perdažyti. Todėl tiltelis į vietą jau bus gabenamas gegužės pradžioje“, - teigė R.Taraškevičius.
Tačiau tik pargabentas jis dar neveiks, nes reikės poros savaičių jį sumontuoti ir suderinti pasukimo įrenginius.
Todėl tikėtina, kad tilteliu žmonės jau galės vaikščioti įpusėjus gegužei. Kol kas neaiškus, ar atstačius tiltelį į Kruizinių laivų terminalą toliau kursuos traukinukas. Anot uostamiesčio vadovo, tai nuspręs „Smiltynės perkėla“, įvertinusi šios susisiekimo priemonės išlaikymo kaštus.
Nors tiltelis jau grįžta į savo vietą, iki šiol neišspręstas klausimas, ar jis bus sukiojamas tik rankiniu būdu, ar ir mechanizuotai.
Penktadienį uostamiestyje vieši kvalifikuoti specialistai, kuriuos subūrė Kultūros paveldo departamentas. Jie aiškinsis, ar elektroninis tiltelio valdymo mechanizmas, jam nepakenks, nes jis yra pripažintas techninio paveldo objektu.
„Tikiuosi, kad specialistai atsakymą pateiks kitą savaitę. Kol kas žinoma tik tiek, kad mechanizmas nei tiltelio išvaizdai, nei jo konstrukcijoms nepakenktų. Be to, norint jį sumontuoti, tiltelio vėl nereikėtų išardyti“, - tvirtino R.Taraškevičius.
Jis įsitikinęs, kad tiltelis turi būti valdomas ir mechanizuotai, nes taip būtų paprasčiau jį sukioti, esant dideliems žmonių ir į Pilies uostelį plaukiančių laivelių srautams.
„Juk gyvename technikos amžiuje. Todėl nelogiška dviračiu važiuoti į Mėnulį“, - pajuokavo Klaipėdos meras.
Pasukamasis tiltelis remontuoti išvežtas buvo pernai spalį, o išmontuotas dar anksčiau - 2008-ųjų rudenį.
Jo restauracija kainuos apie 800 tūkst. litų.
Naujausi komentarai