Pereiti į pagrindinį turinį

Patikimas degalų tiekėjas: svarbiau už kainą yra kokybė

2019-09-30 04:00
DMN inf.

Dažnas susimąsto, kodėl vienu atveju įsigytų degalų pakanka ilgesniam laikui, o kitu – trumpesniam. Didžioji dauguma apklaustų žmonių aiškiai įvardija pagrindinę priežastį – įsigytų degalų kokybę. Apie degalų kokybę ir jų skirtingus naudingumo koeficientus papasakojo mieste žinomos ir tik kokybiškus degalus tiekiančios bendrovės „Apoil“ vadovas Paulius Zaveckas.

Patarimas: pasak bendrovės „Apoil“ vadovo P.Zavecko, kokybiški degalai visada yra ekonomiškai pagrįstas sprendimas.
Patarimas: pasak bendrovės „Apoil“ vadovo P.Zavecko, kokybiški degalai visada yra ekonomiškai pagrįstas sprendimas. / Asmeninio archyvo nuotr.

– Pagal kokius kriterijus vartotojai turėtų atskirti kokybiškus degalus nuo prastos kokybės produkto?

– Kokybiški degalai turi daugiau kaloringumo, mažiau priemaišų, sieros. Išoriškai tai labai sunku nustatyti. Jeigu degalai nėra skaidrūs, o veikiau – murzinos spalvos, tai pirmas ženklas, kad jie gali būti nekokybiški.

– Ar tikrai kokybiškus degalus patalpų šildymui įsigyjantys klientai sutaupo visomis prasmėmis?

– Tiesa ta, kad kokybiški degalai visada yra ekonomiškai pagrįstas sprendimas. Kokybiški degalai ne tik išduoda daugiau kaitros, kalbant techniškai, pasižymi didesniu kaloringumu, tačiau ir katilo darbas esti labiau stabilus. Tai užtikrina kuro katilo „ilgesnę sveikatą“, kas vėlgi susiję tiek su katilo naudingumo koeficientu, tiek su jo priežiūros kaštais ir ilgaamžiškumu. Todėl galime pasidžiaugti, kad vis daugiau žmonių renkasi kokybiškus degalus ir vengia rinkoje tebeesančių pigesnių, pavyzdžiui, iš Rusijos atvežtų, laivų kuro ar tiesiog neaiškios kilmės. Paprastai tokie „pigesni“ degalai pasižymi žemesniu kalo ringumu, todėl jų sąnaudos gali būti net iki 20 proc. didesnės. Be to, daugiau sieros turintys degalai sugadina brangų katilą, jo tarnavimo ir aptarnavimo laikas tampa trumpesnis.

– Su kokiomis problemomis susiduria nepatikimą tiekėją pasirinkę žmonės?

– Pasitvirtina taisyklė – „skūpus moka du kartus“. Žmonės susigundo pigesnės kainos pasiūlymais, tačiau galutinis rezultatas jų nenudžiugina. Priešingai, vartotojai patiria nuostolius. Dažniausiai turi ne tik brangesnius degalus, nes tam pačiam šilumos energijos kiekiui gauti reikia sudeginti net iki 20 proc. daugiau, bet ir katilo „sveikatos“ problemas. Kokybiškas produktas paprastai nėra pats pigiausias.

– O kokius degalus rekomenduotumėte rinktis?

– Mes rekomenduojame įsigyti tik žinomų gamintojų, tokių kaip akcinės bendrovės „ORLEN Lietuva“ ar skandinaviškus degalus. Taip pat būtina rinktis tik gerą vardą ir jau ilgai rinkoje dirbančias tiekimo įmones. Tokios visada brangina savo vardą, be to, joms yra svarbu, kad klientas liktų patenkintas. Apibūdinčiau jas aukštesnio intelekto bendrovėmis.

– Kokių papildomų paslaugų siūlo bendrovė „Apoil“?

– Atliekame sezoninį katilo aptarnavimą tiems klientams, kurie nuolat perka pas mus degalus. Esame sudarę sutartis su katilų montavimo ir priežiūros bendrovėmis, kurios pagal mūsų užsakymą vyksta pas klientą ir atlieka sezoninius paruošimo darbus – keičia filtrus, purkštukus, sureguliuoja ekonomišką degimą. Šią paslaugą ir/arba medžiagas iš dalies kompensuojame. Taip siekiame, kad mūsų klientai besąlygiškai pasitikėtų degalų kokybe ir mūsų partneryste.

– Ar aptarnaujate klientus visoje Lietuvoje?

– Mes dirbame Klaipėdos regione. Tačiau pagal rekomendacijas mus susiranda ir iš kitų rajonų. Pastebime, kad žmonės vis labiau ima vertinti kokybę, todėl bendrovės klientų ratas, kuriais rūpinamės, plečiasi. Šiuo metu aptarnaujame per 300 verslo subjektų ir privačių asmenų. Jau trečią dešimtmetį skaičiuojanti naftos produktų prekyba užsiimanti bendrovė „Apoil“ žinoma kaip kokybiškų degalų tiekėja įmonėms, žemdirbiams, statybų bendrovėms, uoste dirbančioms įmonėms, laivams ir fiziniams asmenims.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų