Manto ir S.Daukanto gatvių sankryžoje pirmadienį pradėta keisti šviesoforus. Įrenginiai taip pat bus perprogramuoti – kitaip reguliuos eismą nei dabar. Šviesoforai veiks tokiu pats principu kaip Naujojo Sodo, Manto ir Liepų gatvių sankryžoje.
Pakeisti šviesoforus ir eismo reguliavimą Manto ir S.Daukanto gatvių sankryžoje planuota jau seniai. Darbai pradėti pirmadienį. Bus pakeisti visi sankryžoje eismą reguliuojantys šviesoforai. Papildomus įrenginius numatyta sumontuoti pėstiesiems.
Tokie pat darbai rugpjūčio pradžioje buvo baigti Naujojo Sodo, Manto ir Liepų gatvėje. Eismas reguliuojamas taip, kad vairuotojai galėtų saugiai pasukti į kairę.
Automobiliai važiuoja viena kryptimi, o į kitas puses važiuojantys turi stovėti. Ciklas trunka 100 sekundžių – kiekvienai krypčiai po 25.
„Manto ir S.Daukanto gatvių sankryžoje eismas bus organizuojamas taip pat. Tai tos pačios minties tęsinys. Neaišku tik, kiek laiko bus skirta važiuoti automobiliams. Išrinksime optimaliausią laiką“, – tvirtino įmonės „Gatvių apšvietimas“ generalinis direktorius Algimantas Laurinavičius.
Viltasi, kad, pakeistus eismo organizavimą, Manto, Liepų ir Naujojo Sodo gatvių sankryža taps saugesnė. Anot A.Laurinavičiaus, pokyčiai pasiteisino.
„Prie naujos tvarkos reikia priprasti. Iš pradžių sulaukėme daug nusiskundimų. Buvo besipiktinančių, kodėl taip padaryta. Dabar tokių nebėra. Man atrodo, kad tokie pokyčiai pasiteisino. Daug saugiau pasukti į kairę“, – tvirtino vadovas.
A.Laurinavičius tvirtino, jog negirdėjo, kad, perprogramavus šviesoforus, Manto, Liepų ir Naujojo Sodo gatvių sankryžoje būtų įvykusi kokia avarija.
„Anksčiau jos buvo dažnos šioje vietoje. Vairuotojai turėdavo skubėti, kad pasuktų į kairę. Kai kurie važiuodavo, net užsidegus raudonam signalui. Dabar skubėti niekur nereikia“, – tvirtino vadovas.
Manoma, kad, pakeistus eismo organizavimo tvarką, taip pat taps saugesnė Manto ir S.Daukanto gatvių sankryža.
Abiejų sankryžų atnaujinimas kainuos per 20 tūkst. eurų.
Naujausi komentarai