Pietinėje dalyje – nauji geležinkeliai Pereiti į pagrindinį turinį

Pietinėje dalyje – nauji geležinkeliai

2016-05-30 05:53

Projektuotojai parengė pasiūlymus Klaipėdos uosto pietinėje dalyje nutiesti 12 naujų privažiuojamųjų geležinkelio trasų.

Pokyčiai: nauji geležinkeliai pietinėje dalyje jau keičia uosto veiklą.
Pokyčiai: nauji geležinkeliai pietinėje dalyje jau keičia uosto veiklą. / Vidmanto Matučio nuotr.

Klaipėdos uosto pietinės dalies infrastruktūros plėtra leis efektyviau panaudoti uosto teritorijas, padidinti jose veikiančių įmonių efektyvumą ir pritraukti daugiau investicijų. Tikimasi, kad plėtra užtikrins efektyvią veiklą tokiose krovos įmonėse kaip „Birių krovinių terminalas“, „Nemuno terminalas“ ir „Klaipėdos Smeltė“.

„Pastaraisiais metais pietinėje uosto dalyje – teritorijoje tarp Kalnupės, Minijos, Senosios Smiltelės, Marių gatvių ir Kuršių marių – veikiančios kompanijos sparčiai plečia savo veiklą, todėl čia būtina įmonių poreikius atitinkanti susisiekimo infrastruktūra. Vyriausybei siūlome pritarti specialiojo plano rengimui, kurio pagrindinis tikslas – darni, moderni ir saugi Klaipėdos uosto susisiekimo infrastruktūra“, – sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Siekiama, kad geležinkelių transportu iš ir į Klaipėdos uostą būtų vežama daugiau nei 2/3 krovinių. Šiam tikslui būtina numatyti naujas privažiuojamųjų geležinkelių trasas. Tarp tokių naujų trąsų – geležinkelio linijos į buvusią „Klaipėdos hidrotechnikos“ teritoriją.

Prognozuojama, kad nutiesus geležinkelio kelius į krantines 118, 119 ir 120 metinė krova Klaipėdos uoste vidutiniškai padidėtų 672,2 tūkst. tonų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra