Rekonstrukciją vykdantys rangovai miesto valdžiai raportavo, kad šiuo metu yra padaryta apie 90 proc. numatytų Pilies tilto remonto darbų. Tilto pakėlimo mechanizmas jau sumontuotas, tad artimiausiu metu specialistai ketina objektą pabandyti pakelti. Tik po šios procedūros, kai pavyks subalansuoti tiltą, bus klojama asfalto danga.
Pirmadienį remontuojamą objektą apžiūrėjęs Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas turėjo klausimų dėl techninio sprendimo, kaip bus balansuojamas tiltas.
„Pakelsite kranu ir laikysite?“ – nusistebėjo meras.
Rangovai paaiškino, kad tilto pakėlimui mechanizmai turės būti subalansuoti svarmenimis. Vienoje iš tilto pusių turėtų būti ne mažiau nei 4 tonų svoris. Po šios procedūros bus suformuotas deformacinis pjūvis.
Rekonstrukcijos vykdytojai aiškino, kad tai – paskutinieji darbai, kurie trukdo pakloti asfaltą ir paleisti automobilių bei pėsčiųjų eismą tiltu.
Tačiau aiškinama, kad eismas tiltu turėtų prasidėti iki Kalėdų.
„Paklojus asfaltą, dar reikės atlikti tilto apatinės dalies smėliavimo, atitvarų montavimo ar dažymo darbus, tačiau eismas tam netrukdys. Mums tik reikia teigiamos temperatūros“, – sakė bendrovės „Hidrostatyba“ projektų vadovas Vilius Vandzinskas.
Paklojus asfalto dangą, dar teks pažymėti eismo juostas, sutvarkyti prieigas, baigti įrengti apšvietimo stulpus. O jie bus vieninteliai tokio tipo uostamiestyje. Projektuotojai numatė pastatyti unikalius apšvietimo stulpus, kurie tiltą apšvies naudodami saulės ir vėjo energiją.
Stulpo viršūnėje yra sumontuota mini vėjo jėgainė, o paties stulpo korpuse įrengtas ir saulės kolektorius.
„Tačiau eismo nebus be apšvietimo. Viskas turės būti sutvarkyta dar prieš atidarant eismą tiltu“, – pabrėžė V.Vandzinskas.
Klaipėdos savivaldybės Investicijų ir ekonomikos departamento direktorius Ričardas Zulcas tikino, kad tilto rekonstrukcijos darbams jau išmokėta 9 mln.litų.
„Dar du su puse milijono litų, tikėtina, bus išmokėta iki metų pabaigos“, – tikino R.Zulcas.
Miesto ūkio departamento vadovas Liudvikas Dūda, apžiūrėjęs tvarkomą Pilies tiltą, nusistebėjo tik viena detale – po tiltu esanti krantinė yra nudažyta šviesiai žalia spalva.
„Nežinau, man tai nelabai gražu. Ir kodėl tokią spalvą reikėjo parinkti? Ji čia prie nieko nedera“, – teigė L.Dūda.
Tačiau rangovai džiūgavo demonstruodami, kad laipteliai, vedantys į tiltą, yra pritaikyti neįgaliesiems, o atskiros judėjimo zonos pažymėtos specialiomis grublėtomis juostomis.
Naujausi komentarai