Klaipėdietis Leonas kreipėsi į bendrovę "Gatvių apšvietimas", prašydamas paskubinti remonto darbus, mat po gedimo prabėgo kelios dienos, o šviesoforai vis dar netvarkomi.
Anot miestiečio, prieš pavojingą sankirtą nėra pastatyta ir įspėjamųjų ženklų.
"Aišku, būna visokių techninių bėdų, tačiau pamatęs, kaip organizuojami remonto darbai, pasijutau lyg kokiame nors bažnytkaimyje. Teko buvoti ne vienoje civilizuotoje užsienio valstybėje, mačiau, kaip sprendžiami panašūs klausimai. Prieš tokią sankryžą pastatomi laikini geltonai žybsintys žibintai ir laikini įspėjamieji, automobilių greitį ribojantys kelio ženklai", – teigė klaipėdietis.
Nors Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog neveikiant šviesoforui vairuotojai privalo vadovautis kelio ženklais, eismas minėtoje vietoje – gana chaotiškas.
Jeigu tokia situacija tęsis ilgiau, sulauksime ne vienos avarijos.
"Ar įmanoma tokioje sudėtingoje sankryžoje vykstant intensyviam eismui vadovautis vien kelio ženklais? Kaip ir kada išvažiuoti iš šalutinių Galinio Pylimo bei Minijos gatvių? Tai padaryti ypač sudėtinga sunkiasvoriui transportui. Jeigu tokia situacija tęsis ilgiau, sulauksime ne vienos avarijos", – kalbėjo pašnekovas.
Eismą šioje vietoje dar labiau apsunkino vakar ryte iš sunkiasvorio automobilio iškritusi makulatūra.
Užtikrinti vairuotojų saugumą atskubėjo policijos pareigūnai.
Bendrovės "Gatvių apšvietimas" generalinio direktoriaus Dangero Aleksandrovo teigimu, šviesoforai neveikia dėl neseniai nutikusio eismo įvykio, kurio metu lengvasis automobilis rėžėsi į vieną šviesoforų ir apgadino techniškai svarbią detalę.
"Per eismo įvykį buvo pažeisti šviesoforų laidai ir šviesoforus reguliuojanti plokštė. Detalės ieškome ne tik Lietuvoje, bet ir Vokietijoje. Plokštė labai brangi, tad nuomoti jos niekas nesutinka. Suprantame, jog vairuotojai piktinasi, tačiau ieškome visų įmanomų alternatyvų, kad problema būtų kuo greičiau išspręsta", – kalbėjo D.Aleksandrovas.
Kada šviesoforai ims veikti, dar nežinoma.
Naujausi komentarai