Pereiti į pagrindinį turinį

Po kritikos uostamiesčio poliklinikoje – naujas etatas

2012-04-25 05:00
Po kritikos uostamiesčio poliklinikoje – naujas etatas
Po kritikos uostamiesčio poliklinikoje – naujas etatas / Vytauto Petriko nuotr.

Žurnalistams paviešinus įsisenėjusią problemą, kad konsultacinėje poliklinikoje niekaip neįmanoma telefonu užsiregistruoti pas gydytoją, problema buvo išspręsta.

Dienraštyje „Klaipėda“ straipsnyje „Poliklinikoje pacientai – it pastumdėliai“ (2012 03 30) rašyta, kad pacientai kelis mėnesius, o kartais ir ilgiau negali prisiskambinti į Respublikinės Klaipėdos ligoninės konsultacinės poliklinikos registratūrą.

Pacientus piktindavo ir šiurkštus registratūros darbuotojų elgesys.

Po publikacijos praėjus kelioms savaitėms sulaukta teigiamų poslinkių – registratūroje įdarbintas dar vienas žmogus. Tad nuo šiol šioje čia dirba trys darbuotojos.

Respublikinės Klaipėdos ligoninės vyriausiasis gydytojas Romaldas Sakalauskas patvirtino, kad nuo praėjusios savaitės pradėjo dirbti nauja registratorė.

„Norime stiprinti šią grandį, kad užtikrintume betarpišką bendravimą su pacientais“, – pridūrė gydymo įstaigos vadovas.

Paklaustas, ar išsiaiškinta dėl nekorektiško registratūros darbuotojų elgesio, R.Sakalauskas nuo tiesaus atsakymo išsisuko. Jo teigimu, reikia nuolat stengtis, kad būtų užtikrinamas kokybiškas paslaugų teikimas.

Straipsnyje apie konsultacinės poliklinikos Taikos pr. darbą rašyta, kad pacientai pusmetį ir ilgiau niekaip negali užsiregistruoti pas gydytojus specialistus.

Žurnalistinis eksperimentas patvirtino, kad, surinkus registratūros telefono numerį, net stovint šalia, darbuotojos ragelio nekeldavo. Jos teisinosi, kad nespėja atsakinėti į telefonų skambučius dėl pacientų gausos. Visi jie esą veržiasi pakliūti pas čia dirbančius geriausius uostamiesčio gydytojus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų