Vyriausybės vadovo pareiškimas, jog gali tekti mažinti valdininkų skaičių, miesto tarybos nariai interpretavo savaip ir leido Klaipėdos savivaldybėje įsteigti 59 naujus etatus.
Premjeras Algirdas Butkevičius ketvirtadienį pareiškė, jog valdiškose įstaigose gali tekti mažinti valstybės tarnautojų skaičių, nes nuo spalio įsigalios Konstitucinio Teismo sprendimas, kurio valdininkams turi būti atkurti sumažinti atlyginimai ir dar išmokėtos kompensacijos dėl netektos atlyginimo dalies.
Tačiau toks Vyriausybės vadovo pasamprotavimas uostamiesčio politikams didelės įtakos nepadarė. Jie be didelių diskusijų palaimino savivaldybės administracijos prašymą padidinti valdininkų gretas.
Pirmieji trys nauji darbuotojai bus priimti jau nuo rugpjūčio 1 dienos – du specialistai bus įdarbinti Vaiko teisių apsaugos skyriuje, vienas rūpinsis civiline sauga. Kadangi šios funkcijos yra deleguotos valstybės, tai ir pinigai algoms turi būti pervesti iš šalies biudžeto.
Didžiausias etatų šuolis numatytas nuo spalio – savivaldybėje bus įkurta 50 naujų darbo vietų. 48 etatai steigiami dėl to, kad nuo metų pradžios centralizuojama biudžetinių įstaigų buhalterija, tačiau apskaita vis tiek reikia rūpintis, todėl ir bus priimti 48 nauji darbuotojai. Dar du specialistai bus įdarbinti Miesto ūkio departamente, kad galėtų prižiūrėti daugiabučių namų savininkų bendrijas ir rūpintis renovacijos procesu.
Nuo kitų metų pradžios ketinama steigti šešis naujus etatus. Keturi jų bus naujame Miesto planavimo skyriuje, o du Statybos infrastruktūros ir plėtros skyriuje. Naujų darbuotojų esą reikia todėl, kad savivaldybė įgyvendina labai daug projektų ir nebeužtenka žmoniškųjų išteklių juos kontroliuoti.
Svarstant etatų didinimo klausimą, radikalų pasiūlymą pateikė miesto tarybos narys Vytautas Lupeika. „Visas pasaulis nuomojasi darbuotojus. Tai gal ir mes nepriimkime į darbą buhalterių, o samdykime profesionalų komandą, kuri ir rūpinsis biudžetinių įstaigų apskaita. Tai, manau, bus pigiau“, - dėstė V.Lupeika.
Tačiau į tokį jo siūlymą nebuvo sureaguota, nesuregztas joks protokolinis pavedimas sudaryti darbo grupę tokią mintį analizuoti.
Kai savivaldybėje bus įdarbinti visi 59 nauji valdininkai, jų skaičius išaugs iki beveik puspenkto šimto.
Skaičiuojama, jog buhalteriams išlaikyti papildomai lėšų lyg ir nereikės, nes pinigų bus mažiau skiriama biudžetinėms įstaigoms.
Kitų darbuotojų algoms per metus reikės apie 0,5 mln. litų.
Naujausi komentarai