Pilies tiltą remontuojantys darbininkai jau uždarė kai kuriuos kelius pėstiesiems. Kitą pavasarį tiltu ketinama uždrausti ir eismą, tačiau vis dar neapsisprendžiama, ar leisti automobiliams važiuoti Tiltų gatve.
Šiuo metu tiltą remontuojantys darbininkai tvirtina atramines sieneles ir pamatus. Darbai vyksta ne tik ant žemės, bet ir po vandeniu Danės upėje.
„Narai aiškinasi, kokia yra tilto konstrukcijų būklė po vandeniu. Jie taip pat tvirtina tilto atramas“, - teigė Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė.
Kol vyksta tilto atramų tvirtinimo darbai, pėstiesiems yra uždrausta eiti po juo – uždarytos požeminės perėjos.
„kai kur taip pat atitverti praėjimai, tačiau iš esmės pėstiesiems didelių kliūčių tikrai neturėtų kilti“, - tvirtino V.Staskonienė.
Šiemet tilto remontui numatyta išleisti 700 tūkst. litų. Tiek jų skirta iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos.
Paraleliai rangovai rengia ir techninę dokumentaciją, reikalingą modernizuoti tilto pakėlimo įrangą.
Ją taip pat reikia užsakyti, kad pagamintų, o tai gali trukti kelis mėnesius.
„Todėl, kaip ir skelbta anksčiau, eismas tiltu šiemet tikrai nebus uždarytas. Planuojama, kad automobiliai juo nebegalės važiuoti nuo kitų metų kovo. Viliamės, jog nebus jokių trikdžių, darbai vyks pagal grafiką ir eismą tiltu bus galima atnaujinti kitų metų pabaigoje“, - terminus dėliojo V.Staskonienė.
Uždarius Pilies tiltą, mieste liks tik dvi vietos, per kurias bus galima pervažiuoti Danės upę – Biržos tiltas ir Mokyklos gatvės viadukas.
Tačiau iki šiol diskutuojama, kaip eismą organizuoti Tiltų gatve. „Specialistai skaičiuoja, svarsto, kas bus, jei, kol bus uždarytas Pilies tiltas, leisime visiems važiuoti Tiltų gatve be jokių ribojimų. Gali būti, jog pasekmės Tiltų gatvei bus labai skaudžios. Todėl manau, jog tikslinga svarstyti ir tai, kad automobiliams leista važiuoti Tiltų gatve būtų galbūt tik piko valandomis, o ne visą parą“, - nuomonę reiškė Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.
Pilies tilto ir jo prieigų – krantinių, požeminės perėjos, laiptų, takų remontas turėtų būti baigtas 2015 metais.
Projekto vertė – 11,5 mln. litų.
Naujausi komentarai