Vaiva S. gruodžio 11 dieną apsilankė Klaipėdoje, H. Manto g. 90-1, esančioje prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėje. Moters dėmesį patraukė raikyta plikyta „Klaipėdos“ duona, ant kurios pakuotės švietė lipdukas „50 proc. pigiau“. Tačiau kasoje paaiškėjo, kad šiai prekei, kurios galiojimo laikas jau ėjo į pabaigą, taikoma kur kas mažesnė nuolaida – 20 proc. Būtent 20 proc. nuolaida tą savaitę buvo taikoma šviežiai duonai.
„Atstovėjau ilgiausią eilę šalia smirdančio benamio ir štai tau, kad nori – mano pasirinktai duonai yra taikoma 20 proc. savaitės nuolaida. Klausiu, bet juk parašyta, kad 50 proc. pigiau, tai jei šiai prekei yra taikoma savaitės nuolaida, tai kam tada tas lipdukas? Logikos jokios. Kasos darbuotoja tik pridūrė, kad perkamai kitai prekei, batonui, 50 proc. nuolaida bus pritaikyta“, – kol moteris su kasos darbuotoja aiškinosi dėl susiklosčiusios situacijos, žmonių eilėje dar padaugėjo. Vaiva S. nusprendė, kad duonos vis tik reikia, tad ją nusipirko.
„Tą pačią dieną paskambinau į „Iki“ kokybės skyrių. Viską užsirašė, sakė, kad spręs, su manimi susisieks. Laukiu savaitę – tylu. Skambinu. Sako, kad atvejį ištirs per 14 dienų, tada susisieks. Sausio 6 dieną vėl skambinu ir klausiu, tai kaip tyrimas vyksta? Tada paprašė vėl istoriją iš naujo pakartoti. Supykau, nes, pasirodo, šią situaciją aiškintis pradėjo tik po kelių skambučių“, – dėstė pašnekovė.
Prekybos tinklai tokiais būdais mulkina žmones. Žema iš verslininkų pusės.
Moteris tikino, kad šią istoriją nusprendė viešinti ne dėl 26 centų, kurių jai nebūtų reikėję sumokėti, jei būtų iškart pritaikyta 50 proc. nuolaida.
„Prekybos tinklai tokiais būdais mulkina žmones. Žema iš verslininkų pusės. Jie ir konfliktų nemoka spręsti – sako „ačiū“, o galėjo, tarkim, kitam apsipirkimui pritaikyti 20 proc. nuolaidą. Juk nusipirkau duoną, kurios galiojimo laikas baigiasi, tarsi šviežią“, – sakė Vaiva S.
Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė atsiprašė klientės dėl šios klaidos ir užsitęsusio situacijos aiškinimosi. „Šiuo atveju įvyko nesusipratimas dėl žmogiškosios klaidos. Mūsų prekybos tinkle prekėms, kurioms jau yra pritaikyta speciali kitos akcijos kaina, papildomos nuolaidos yra netaikomos. Pirkėjos įsigyta duona jau dalyvavo akcijoje, pagal kurią prekei buvo suteikta 20 proc. nuolaida, tad šiuo atveju jai negalėjo būti pritaikyta papildoma 50 proc. nuolaida, kaip nurodė lipdukas ant pakuotės. Papildomos 50 proc. nuolaidos lipdukas ant prekės buvo priklijuotas per klaidą, nepatikrinus informacijos, ar prekė nėra įtraukta į kitą akciją. Pirkėjai buvo suteikta 20 proc. nuolaida, kaip ji ir minėjo. Kai pirkėja mums atsiuntė kvito ir įsigytos duonos nuotrauką elektroniniu paštu, atsiprašėme jos ir pasiūlėme kompensuoti nesuteiktos nuolaidos sumą. Pirkėja mums pateikė savo sąskaitos numerį, artimiausiu metu bus atliktas pavedimas“, – sakė prekybos tinklo atstovė.
Naujausi komentarai