Maratoninių lenktynių programoje septintosiose, 2006 metais vykusiose lenktynėse, debiutavęs „dragas“ iki šiol turi savo gerbėjus, kurie kasmet apgula šių greitų, regis, akimirką tetrunkančių lenktynių trasą.
„Drago“ lenktynių treniruotės prasidės ketvirtadienį, o visų klasių nugalėtojai ir prizininkai paaiškės po finalinių batalijų, kurios rengiamos penktadienį, liepos 21 d.
Nugalėtojų ir prizininkų apdovanojimo ceremonija vyks tą pačią dieną 21 val.
Šiemet, kaip ir pernai, „drago“ dalyviai varžysis dėl Kelių policijos tarnybos ir dėl „Ultim8“ taurių.
Treniruotės ir kvalifikacinių varžybų sesija bus surengta atskiroje 1/4 mylios (402,336 metro) trasoje su 850 metrų ilgio stabdymo zona už 1006 km lenktynių trasos, Klaipėdos kryptimi, o patekę į finalus persikels į pagrindinę „Aurum 1006 km lenktynių“ trasą ir dėl apdovanojimų kausis perpus trumpesnėje 1/8 mylios (201,168 metro) distancijoje, kurioje stabdymo zona bus 450 metrų ilgio.
Norintiems išbandyti jėgas šiose labai greitose ir labai trumpose, neretai nė 10 sek. netrunkančiose varžybose, pats metas pateikti paraiškas jų organizatoriui. Tereikia paspausti https://racing.lt/drag nuorodą ir pareikšti norą varžytis šiemet rengiamose „Ultim8 Drag by Startline“ lenktynėse.
Kauniečių 2014 m. įkurta „Startline Motors“ komanda, nuolatinė „Aurum 1006 km lenktynių“ „drago“ varžybų dalyvė, tai jau padarė.
Du jos pajėgiausieji pilotai – Algirdas Zaronskis ir Irmantas Burinskas – liepos 21-ąją į trasą išvairuos du vienodo pajėgumo, net po 1300 AG išvystančius „drago“ monstrus.
Algirdas vairuos kardinaliai perdirbtą ir pritaikytą dalyvauti aukščiausio lygio „drago“ varžybose 2010 m. gamybos „Nissan GTR R35“ automobilį, su kuriuo yra laimėjęs ne vieną pergalę.
Žiūrovai ko gero dar nepamiršo 2020 m. „Aurum 1006 km lenktynių“ „drago“ varžybose A. Zaronskio su tuo pačiu „Nissan GTR R35“ pasiekto geriausio rezultato Lietuvoje AWD klasėje, kai jis ¼ mylios nuskriejo per 9,2 sek.
„Nissan GTR R35“ ratus suka 3,8 litro darbo tūrio V6 Twin turbo variklis.
Irmanto „Audi R8“ su 5,2 litro darbo tūrio V10 SL Performance Twin turbo varikliu daug jaunesnis – 2018 m. laidos.
Nors „Audi R8“ irgi pilnai paruoštas „drago“ lenktynėms, tačiau jis nėra išlengvintas, neišmontuota nė viena salono detalė. Tik originalios sėdynės pakeistos į sportines ir papildomai sumontuoti saugos lankai.
Todėl šis automobilis tebėra pilnai sukomplektuotas ir pritaikytas kasdieninėms kelionėms.
Šių metų gegužės pabaigoje Lenkijoje vykusiose „drago“ lenktynėse I. Burinskas su savo „Audi R8“ pasiekė išties įspūdingų laimėjimų 1/4mylios nuvažiavęs per 8,7sek., o 200 km/val. greitį išvystęs vos per 5,5 sek.
I. Burinskas pelnytai didžiavosi Lenkijoje „Street AWD“ automobilių klasėje iškovojęs nugalėtojo laurus.
„Ši pergalė mane įkvėps kovai ir Palangoje“, – tiki Irmantas.
Naujausi komentarai