Žmogus atkreipė dėmesį į Naujojo Sodo ir Naujosios Uosto gatvių sankryžą.
„Problema dėl atnaujinto šviesoforo. Šia sankryža važinėju jau septynerius metus ir tokių kamšačių niekada nėra buvę. Žalios spalvos šviesoforo signalas, kuris leidžia sukti dviem juostomis į kairę iš Naujojo Sodo į Naująją Uosto gatvę, dega labai trumpai, nors šiomis juostomis ir juda didžiausias automobilių srautas. Dvigubai ilgiau dega signalas važiuoti tiesiai, kur tuo metu pravažiuoja per ciklą tik du trys automobiliai“, – pastebėjo vairuotojas.
Įmonės „Klaipėdos autobusų parkas“ Apšvietimo ir eismo valdymo skyriaus vedėjas Mindaugas Vasiliauskas tikino, kad naujieji šviesoforai niekuo dėti dėl susidarančių spūsčių.
„Stovėjome, filmavome, ir tikrai ten viskas gerai. Kol kas nesiruošiame ten nieko keisti. Ten – pakankamai ilgas ciklas, visi gali suspėti pasukti“, – patikino M. Vasiliauskas.
Ten yra lengvas chaosėlis.
Didžiausias automobilių srautas būna antroje dienos pusėje. Daugiausia būna norinčiųjų išsukti iš Naujojo Sodo gatvės į kairę.
„Ten yra lengvas chaosėlis. Kol kas sankryža nėra asfaltuota, nėra horizontaliojo ženklinimo. Gal dėl to vairuotojai į kairę faktiškai suka tik viena juosta. Antroji juosta būna tuščia. Jei suktų abiem juostomis, viskas būtų gerai“, – tikino M. Vasiliauskas.
Vedėjas pastebėjo, kad yra ir apsisukančiųjų šioje sankryžoje, jie taip pat šiek tiek pristabdo eismą.
„Prie ciklo veikimo neprisiriščiau. Nesąmonė, jog spėja pravažiuoti du ar trys automobiliai. Aš gaunu tokių skundų, kad net nustebina. Pavyzdžiui, aiškinama, kad šviesoforo signalas dega vos šešias sekundes. Neturime mes tokių veikimo ciklų“, – sakė M. Vasiliauskas.
O štai vairuotojų keiksnota Liepų ir Trilapio gatvių sankryža nuo šiol veikia sklandžiau. Čia įdiegta papildoma sekcija sukantiesiems iš Liepų gatvės į Trilapio gatvę.
Naujausi komentarai