Pereiti į pagrindinį turinį

Prie uosto tvoros – permainos

2024-07-18 10:51

Naujosios Uosto ir J. Janonio gatvių sankirtoje dirba sunkioji technika, jau matyti būsimi pokyčiai, kurie privers sunkiasvorių vilkikų vairuotojus važiuoti atsargiau. Aiškėja, kad pievoje tarp uosto tvoros ir trumpos Gulbių gatvelės namų išaugs automobilių plovykla.

Darbymetis: visą vasarą prie Naujosios Uosto ir J. Janonio gatvių sankirtos vyksta dideli darbai, pakeisiantys šį kampą neatpažįstamai.
Darbymetis: visą vasarą prie Naujosios Uosto ir J. Janonio gatvių sankirtos vyksta dideli darbai, pakeisiantys šį kampą neatpažįstamai. / Vestos Jašinskaitės nuotr.

Gaišatis užtruko

Dienraštis „Klaipėda“ prieš trejus metus rašė apie verslininko Artūro Mickaus planus įsigytame sklype šalia Gulbių gatvės.

Ketinimo statyti daugiaaukštį administracinės paskirties pastatą jam teko atsisakyti, tada gimė idėja šioje vietoje įrengti automobilių plovyklą.

Tik šią vasarą reikalai pajudėjo, automobilių aikštelėje prie uosto įmonės pradėjo rastis pokyčių, akivaizdu, kad šioje vietoje bus didesnės salelės pėstiesiems, o įvažiavimas sunkiasvoriams automobiliams – siauresnis.

Jau ryškėja ir Naujosios Uosto gatvės tęsinys, galima įžiūrėti ir būsimos mašinų plovyklos kontūrus.

Po žeme – elektros kabeliai

Prieš trejus metus būta svarstymų, kurią vietą turėtų sutvarkyti sklypo savininkas, o kurią – miesto samdyta įmonė.

A. Mickus patikino, kad galiausiai ne tik įvažą į savo sklypą, bet ir jos prieigas teko daryti savo lėšomis.

Čia yra tokia raizgalynė, kad baigiu pražilti.

„Dirbu miesto labui. Teks padaryti Švyturio gatvės fragmentą su visais jos kontūrais iki mano sklypo ribos. Čia yra tokia raizgalynė, kad baigiu pražilti. Visur vieni kliuviniai, kol bandėme susitarti ir viską suderinti, viskas labai pabrango. Šiame kampe labai nedėkinga situacija, jei būčiau žinojęs, į kokią galerą pakliūsiu, būčiau pasvarstęs, kas naudingiau. Manau, automobilių plovykla yra geriausia, kas šioje vietoje galėjo atsirasti. Sutvarkysime šį kampą civilizuotai“, – žadėjo verslininkas.

A. Mickus atviravo, kad didžiuliai kliuviniai yra seni elektros tiekėjų tinklai po žeme.

Kažkada ESO kabelius ten paklojo, nors ir prieš kelis dešimtmečius buvo žinoma, kad tai nėra plynas laukas, o gatvė, kuri kada nors bus tvarkoma.

Verslininkas atviravo, kad bendrauti su šia įmone nėra paprasta, miesto valdžia taip pat neturi būdų paspausti, kad laidai būtų apsaugoti ir netrukdytų darbams.

Vilkikams – mažiau vietos

Verslininkas apgailestavo, kad teko sumažinti automobilių aikštelę prie įmonės vartų, bet kitos išeities, išlaikant visus saugumo reikalavimus, nebuvo.

Įvažą ir išvažą iš plovyklos prie uosto tvoros numatė savivaldybės Saugaus eismo komisija. Kita vertus, taip pavyko vilkikus „patraukti“ toliau nuo Gulbių gatvės, tai lems geresnę oro kokybę arčiausiai gyvenantiems klaipėdiečiams.

Vilkikų vairuotojams teks išmokti sutilpti mažesniame plote ir labiau gerbti miesto gyventojus mažinant savo mašinų greitį.

„Kad ir kaip sunku, džiaugiuosi, kad šis projektas pajudėjo. Manau, jog viskas galiausiai išeis į gera. Šis miesto kampas prašyte prašėsi sutvarkomas, tikiu, kad taip atsigaus ir pats kvartalas. Apmaudu, kad šioje vietoje tokia nedėkinga situacija, kalbant apie Švyturio gatvės jungtį su Naująja Uosto gatve. Ateityje viską nulems derybos su elektros tiekėjais“, – paaiškino verslininkas.

A. Mickus viliasi, kad plovykla pradės veikti jau šio rugsėjo gale.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų