Pereiti į pagrindinį turinį

Prieš einant į vaistinę Klaipėdoje – skambutis

2023-02-17 10:54

Nesibaigiant kalboms apie medikamentų trūkumą, vaistinių atstovai ramina įvairiomis alternatyvomis. Nors Klaipėdoje situacija – ne kritinė, vis dėlto prieš einant į vaistinę patariama pasiskambinti ir pasiteirauti, ar reikiamas medikamentas tikrai yra.

Trūkumas: jeigu nėra reikiamų vaistų, ne visada vaistininkai pasiūlys alternatyvą.
Trūkumas: jeigu nėra reikiamų vaistų, ne visada vaistininkai pasiūlys alternatyvą. / V. Skaraičio / BNS nuotr.

Pasak „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovės Rolandos Lipnevičiūtės, vaistų trūkumą labiausiai lemia trikdžiai tiekimo srityje.

„Mūsų tikslas, kad vaistinėse visuomet būtų vaistų, kurie reikalingi pacientams. Šiuo metu pastebime, kad trūksta kai kurių antibiotikų, labiausiai gyventojai jaučia amoksicilino trūkumą, taip pat vaistų širdies ir kraujagyslių sutrikimams gydyti. Tai nulemia trikdžiai tiekimo srityje, kai vaistinio preparato trūksta ne konkrečiame vaistinių tinkle, o bendrai rinkoje. Todėl ši situacija išlieka panaši tiek Klaipėdoje, tiek kituose miestuose“, – pažymėjo R. Lipnevičiūtė.

Pranešama, kad jeigu pacientas ieško nereceptinio vaisto, vaistininkai visuomet yra pasirengę pasiūlyti tinkamą konkretaus medikamento alternatyvą.

„Visgi, jeigu vaistas yra receptinis ir jaučiamas jo stygius rinkoje, vaistininkas iš karto pasiūlyti analogo negali. Tam reikalingas gydytojo receptas. Jei vienoje ar kitoje vaistinėje neturime kokio nors preparato, pirmiausia vaistininkas visuomet patikrina, ar vaistas yra bet kurioje kitoje mūsų tinklo vaistinėje. Jei turime vaistą kitame mieste, galime per porą dienų jį atsiųsti į reikiamą vaistinę. Vis dėlto, kai kalbame apie tiekimo sutrikimus rinkoje, paprastai vaisto neturime tiek savo sandėlyje, tiek visose tinklo vaistinėse“, – teigė „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė.

Tad prieš keliaujant į vaistinę gyventojams rekomenduojama paskambinti ir pasiteirauti apie konkrečius vaistinius preparatus.

Vaistininkai pateiks informaciją, kurioje vaistinėje yra reikalingas vaistas, taip pat skambučio metu yra galimybė užsisakyti kitas reikiamas prekes ir jas atsiimti gyventojui patogioje vaistinėje.

„Pacientas gali susisiekti ir su konkrečia vaistine, įsikūrusia jam patogiausioje vietoje. Vaistinių sąrašą su telefonų numeriais esame įkėlę į savo interneto svetainę“, – priminė R. Lipnevičiūtė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų