Klaipėdiečiai su klausimu kreipėsi į valdininkus, prašydami paaiškinimo, kodėl reikėjo tokio įrenginio, jei niekas net nebando pristabdyti ties juo?
"Nėra kelio ženklų, įspėjančių apie greičio matavimo prietaisą, todėl vairuotojai drąsiai viršija greitį, kelia triukšmą. Tai daro sąmoningai, kadangi žino, jog pagal įstatymus greičio matavimo prietaiso užfiksuoti pažeidimai yra negaliojantys, jei nėra apie greičio kontrolę įspėjančio ženklo", – skunde pastebėjimą išdėstė pilietis.
Klaipėdietis pastebėjo, kad pirmąją savaitę po šio prietaiso pastatymo vairuotojai baiminosi baudų.
"Buvo viskas tobula, sumažėjo viršijančių greitį vairuotojų, pastebimai sumažėjo triukšmas visu paros metu. Tačiau, jau praėjus beveik mėnesiui, vairuotojai žino, kad tai muliažas, ir toliau kelia triukšmą ir pavojų kitiems eismo dalyviams", – piktinosi gyventojas.
Uostamiestis už 11,8 tūkst. eurų įsigijo du greičio matuoklių muliažus.
Ne, ilgai laukti nebereikės. Čia – savaitės dienų klausimas.
Tikėtasi, kad jie padės tramdyti greičio mėgėjus. Įrenginys atrodo lygiai taip pat, kaip tikras matuoklis.
Viltasi, kad, kaitaliojant tikruosius matuoklius vietomis, klaipėdiečiai išmoks važiuoti neviršydami greičio.
Paaiškėjo, jog greičio matuoklio muliažo pirkimu rūpinosi vienas savivaldybės skyrius, o kitas dar nespėjo pasirūpinti, kad prie šio prietaiso atsirastų kelio ženklai.
"Jei kas nors laksto naktimis, tegul žmonės kviečia policiją. O kaip kitaip? O ką, dar ten ženklų nepastatė? Pirma turi atsirasti kelio ženklai, tada bus ir tikras matuoklis", – patikino Klaipėdos savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Marius Poimanskis.
Savivaldybės Transporto skyriaus specialistas Vidmantas Paliakas patikino, kad savivaldybės "transportininkams" nurodyta užsakyti kelio ženklus, kai matuokliai jau buvo nupirkti.
"Nors žodį prieš tai būtų pasakę. Nupirko matuoklius, mes užsakėme ženklus. Juos juk pagaminti reikėjo. Ne, ilgai laukti nebereikės. Čia – savaitės dienų klausimas", – patikino V.Paliakas.
Naujausi komentarai