KAP pirmasis šalyje įsigijo ir miesto pervežimams naudoja du didžiuosius elektrinius autobusus "Dancer", vienu metu galinčius vežti net 93 keleivius. Šie autobusai buvo pagaminti bendromis Klaipėdos universiteto mokslininkų, vietinių verslininkų ir užsienio specialistų pajėgomis.
Taip pat KAP domisi ir išbandė kitų pasaulio gamintojų ekologišką transportą.
Klaipėdoje šią vasarą keleivius vežė Kinijos koncerno "Yutong" elektrinis autobusas, taip pat tarpmiestiniais maršrutais iki šiol kursuoja šio gamintojo elektra varomas turistinės klasės autobusas.
Kiek anksčiau KAP išbandė ir koncerno "Scania" naujovę – miesto autobusą, iš dalies varomą vandenilio dujomis.
"Kalbantis su kolegomis iš kitų Lietuvos parkų, ekologiški autobusai, jų patikimumas, techninės priežiūros niuansai yra viena pagrindinių temų. Visi supranta, kad tai netolima ir neišvengiama ateitis, nes reikalavimai dėl viešojo transporto keliamos taršos mažinimo aktualūs visose ES šalyse. Tačiau elektriniai autobusai, palyginti su dyzeliniais ar dujiniais, vis dar kelis kartus brangesni. Susitikime su Ekonomikos ir inovacijų ministerijos atstovais mes ne tik pasidalijome sukauptomis žiniomis, bet ir išgirdome naujienų apie mūsų Vyriausybės planus, finansinę paramą ekologiškiems autobusams įsigyti", – sakė Vaidas Ramanauskas, bendrovės "Klaipėdos autobusų parkas" generalinis direktorius.
KAP yra didžiausia Vakarų Lietuvos keleivinio transporto bendrovė, kurios akcijos priklauso Klaipėdos savivaldybei.
Bendrovė laikoma ekologiškų autobusų pradininke šalyje – Klaipėda buvo pirmasis miestas Lietuvoje, kuriame reguliariai pradėjo kursuoti suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomi autobusai.
Šiuo metu iš KAP miesto pervežimus vykdančių 70 autobusų 45 yra dujiniai, dar du varomi elektra.
Naujausi komentarai