Vasaros koncertų estrada pastatyta 1983 m., projekto autorius buvo architektas Juozas Baltrėnas, o konstruktorius – Vincas Žemaitis.
Estrada buvo projektuojama kaip dainų švenčių rengimo vieta. Ją sudaro dvi dalys – dengta stogu, choristams skirta scena ir įrengtos žiūrovų vietos ant nuožulnaus pylimo.
Šie du statiniai sudaro amfiteatrą.
Vasaros koncertų estrados būklė bei nedidelis joje organizuojamų renginių skaičius jau ne vienerius metus esą netenkina visuomenės interesų, būtent todėl numatyta rekonstrukcija.
Dar 2021 m. preliminariais skaičiavimais, Vasaros estrados remontas turėjo kainuoti 1,5 mln. eurų. Dar tiek pat atsieitų mašinų stovėjimo aikštelės įrengimas ir prieigų sutvarkymas, o takų, tualetų, sporto aikštynų ir želdynų įrengimas kainuotų dar 4 mln. eurų.
Galimas dalykas, kad per dvejus metus rangos darbų įkainiai yra pasikeitę, ir Vasaros koncertų estrados bei jos aplinkos sutvarkymas kainuos brangiau.
Tvarkomos teritorijos plotas – apie 8,8 ha.
Teritorija skirstoma į 5 zonas – pagrindinis patekimo takas, rytinė ir vakarinė tribūnos – amfiteatras, zona už estrados, aktyvaus laisvalaikio zonos ir automobilių stovėjimo aikštelė.
Koncertų estrados architektūrinė idėja nebus keičiama, tačiau planuojama nugriauti funkciškai nebenaudojamus ir estetinę vertę praradusius bei konstrukciškai nebesaugius rytinės tribūnos elementus – aparatinę ir dekoratyvinius betoninius elementus virš laiptų į tribūną.
Tribūnų pagrindą planuojama montuoti iš granitinių plokščių.
Suolai bus gaminami iš ilgaamžiškų, priežiūros daug nereikalaujančių medžiagų – betoninio suolo pagrindo ir medį imituojančios plastikinės sėdimosios dalies lentelių.
Viso amfiteatro žiūrovų vietų skaičius (apie 11 tūkst.) nebus mažinamas.
Zonoje už estrados bus formuojama aikštė, kur renginių metu galės būti statomi autobusai bei transportas, skirtas renginių organizavimui.
Numatoma, kad automobilių aikštelė talpins iki 60 mašinų.
Projekto pristatymas visuomenei numatytas spalio 4 d.
Naujausi komentarai