Prisijungti tapo paprasčiau
Įmonių grupei „Mano Būstas“ uostamiestyje priklauso keturi daugiabučių namų administratoriai „Danės būstas“, „Vėtrungės būstas“, „Jūros būstas“ ir „Klaipėdos būstas LT“.
„Žengėme į naują bendrovės vystimosi etapą – tobuliname elektronines paslaugas, sukūrėme mobiliąją programėlę. Siekiame, kad klientams būtų paprasčiau ir lengviau susisiekti su mumis, o į kilusias problemas galėtume reaguoti operatyviau“, – pabrėžė įmonių grupės „Mano Būsto“ generalinis direktorius Vytautas Turonis.
Jau kelerius metus įmonių grupei „Mano Būstas“ priklausančių administratorių klientai internetu gauna sąskaitas bei jų išklotines, bet kada prisijungę prie asmeninių paskyrų gali susipažinti su namo dokumentacija, balsavimų rezultatais, organizuojamomis ar anksčiau surengtomis apklausomis.
V.Turonis pabrėžė, kad modernizuota elektroninė erdvė gyventojams taps dar patogesnė. Klientams dabar dar lengviau prisijungti prie savų paskyrų. Čia gyventojai randa visą svarbiausią informaciją.
Pirmiausia jie mato sumą, kurią reikia sumokėti. Pasak V.Turonio, būtent šios informacijos dažniausiai žmonės ir užsuka pasižiūrėti į savo paskyrą. Tai parodė atlikta gyventojų poreikių analizė – ką jie pirmiausia tikisi rasti internetinėje namo administratoriaus svetainėje.
Be to, savo paskyroje klientai iš karto gali apmokėti pateiktą sąskaitą – yra sąsajos su bankais.
Ateitis – elektroninis balsavimas
Savo elektroninėje paskyroje apsilankę gyventojai gali dalyvauti apklausose, kurios bus organizuojamos įvairiais klausimais. Tikimasi, kad ateityje Vyriausybė patvirtins teisės aktus, kurie sudarys galimybę organizuoti balsavimus aktualiais namui klausimais elektroniniu būdu.
„Daugiabučių namų savininkų susirinkimuose, kuriuose priimami sprendimai dėl pastato ateities, dalis žmonių nedalyvauja, nes neturi galimybės, pavyzdžiui, dirba. Tikimės, kad balsavimas elektroniniu būdu bus prilygintas balsavimui raštu. Tada visiems išsakyti savo nuomonę būtų kur kas paprasčiau. Mums išgirsti, ko žmonės tikisi, taip pat norisi“, – pabrėžė generalinis direktorius.
Įmonių grupės „Mano būstas“ Daugiabučių namų administravimo departamento direktorius Mindaugas Genys atkreipė dėmesį, kad dabar vos ne viskas yra internetinėje erdvėje, bet žmonės negali priimti sprendimo elektroniniu būdu.
„Tikiu, kad ateityje bus sudaryta tokia galimybė. Tada nereikės nešioti ilgų biuletenių, lankstyti ir mėtyti į pašto dėžutes. Be to, elektroninis balsavimas yra ir aiškesnis, ir skaidresnis“, – teigė vadovas.
Įmonių grupės „Mano būstas“ Klaipėdos regiono vadovė Vaida Žvikienė atkreipė dėmesį, kad sistema leidžia paprastai ir operatyviai surengti apklausas. Tam užtenka vos penkių minučių.
Tai ypač aktualu, administruojant daugiabučius namus, nes kiekvieno jų situacija labai skirtinga.
„Apklausas galima rengti ne tik atskiriems namams, bet ir laiptinėms ar net butams. Galima ir visiems klientams užduoti tą patį klausimą, išsiaiškinti poreikius, perspektyvas. Taip mes dar labiau priartėsime prie gyventojų. Geriau išsiaiškinsime jų poreikius, išgirsime. Lauksime ir pačių gyventojų siūlymų, ką reikėtų išspręsti, keisti name“, – pabrėžė vadovė.
Reaguoja į kiekvieną pranešimą
Dar vienas atnaujintas internetinės svetainės privalumas – susirašinėjimo laukelis. Jame žmonės tiesiogiai gali susisiekti su klientų aptarnavimo konsultantu, išsakyti savo problemą, pabendrauti.
„Įdiegėme naujovę, kurios ankstesniame internetiniame puslapyje nebuvo“, – tvirtino V.Turonis.
Klientai jau gali naudotis ir dar viena naujove – mobiliąja programėle, kuri leis gedimus registruoti, tiesiogiai siunčiant nuotrauką į aptarnavimo sistemą.
M.Genys aiškino, kad mobiliojoje programėlėje klientai taip pat matys svarbiausią informaciją– sumą, sąskaitą, kurią reikia sumokėti, skaityti naujienas, o svarbiausia – turės progą realiu laiku užregistruoti name matomus gedimus.
„Žmonės, neišeidami iš namų, gali viską žinoti apie savo namą. Taip pat patys išsakyti savo nuomonę, atsiųsti pranešimą apie gedimą, pastarąjį iliustruoti ir nuotrauka. Nereikia niekam skambinti. Prižiūrėtojams taip pat gerai, nes gali iš karto matyti problemą. Nereikia važiuoti į vietą, įvertinti situaciją, gedimą, o tada siųsti komandą, kad jį pašalintų. Nuotraukoje iš karto bus matoma problema“, – kalbėjo M.Genys.
V.Turonis pabrėžė, kad į visus pranešimus, kurie patenka į sistemą, yra sureaguojama. Pastariesiems iš karto priskiriamas atsakingas žmogus, kuris turi išspręsti problemą. Sureaguoti stengiamasi kuo greičiau.
„Viskas yra registruojama. Vadovas bet kada gali patikrinti, kaip žmonėms sekasi dirbti, spręsti problemą. Mūsų sistemoje matoma visa konkretaus namo istorija. Informacija gali būti panaudojama, siekiant užbėgti didesniems rūpesčiams už akių, pagerinti namo būklę“, – aiškino generalinis direktorius.
Naujausi komentarai