Tūkstančiai remtinų klaipėdiečių už spalį sunaudotą šilumą turės mokėti visą kainą. Tiekėjai tvirtina, kad kompensacijos jiems nepriklauso, nes sunaudota per mažai šilumos.
Atakavo paramos skyrių
Klaipėdos savivaldybės Socialinės paramos skyriaus vedėja Audronė Liesytė tvirtino, jog kompensacijas už šilumą turėjo gauti per 4 tūkst. klaipėdiečių.
Jas apskaičiuoja įmonė "Klaipėdos energija", atsižvelgusi į suvartotą šilumos kiekį, buto plotą, gaunamas pajamas. Kompensacijas gauna žmonės, kurių išlaidos už šilumą viršytų daugiau nei 20 proc. pajamų.
A.Liesytės teigimu, bendrovės "Klaipėdos energija" kompensacijos "neatsispindėjo" ir jas turinčių gauti klaipėdiečių sąskaitose. Tad žmonės ėmė skambučiais atakuoti Socialinės paramos skyrių.
Klaipėdiečiai teiravosi, kodėl jiems apskaičiuota visa kaina, nors dokumentus dėl kompensacijų yra susitvarkę.
Tačiau, anot A.Liesytės, interesantams mažai ką galima paaiškinti, nes esą ir "Klaipėdos energija" Paramos skyriui neaiškino, kodėl netaikomos kompensacijos.
Apskaičiuos kitą mėnesį
"Nieko negalime pasakyti, nes "Klaipėdos energija" ir mums neteikia informacijos. Neatsako net į raštiškus paklausimus. Spėjame, jog visam miestui kompensacijų neapskaičiavo, nes kažkas kažko nepadarė, o mes turime aiškintis. Niekada taip nėra buvę", – tvirtino vedėja.
Įmonės "Klaipėdos energija" Šilumos pardavimo ir rinkodaros departamento direktorius Virginijus Zutkis aiškino, jog kompensacijos daugumai gavėjų vis dėlto buvo apskaičiuotos.
Neaiškumų kilo tik dėl kelių. Jiems kompensacijos už spalį bus apskaičiuotos kitą mėnesį.
"Problema ta, kad spalį daugumai gavėjų apskaičiuotos kompensacijos siekė nulį arba iki lito. Tokiais atvejais žmogus jos negauna. Kompensacija žmogui suteikiama ne todėl, kad gauna mažą atlyginimą, o todėl, kad gauna mažą atlyginimą ir sunaudoja daug šilumos", – tvirtino V.Zutkis.
Klaidų pasitaiko
Departamento direktoriaus teigimu, paprastai tokia situacija susiklosto pirmą ir paskutinį šildymo sezono mėnesį.
Šiuo atveju spalis buvo trumpas, klaipėdiečiai mažai sunaudojo šilumos.
"Žmonės stebisi, kad Socialinės paramos skyrius apskaičiavo kompensaciją, o jos vis tiek negauna. Tačiau tai, kad vartotojui suteikiama teisė į kompensaciją tam tikrą mėnesį, nereiškia, kad šis ją ir gaus", – pabrėžė V.Zutkis.
Direktorius įspėjo, jog žmonėms, kurie nespėjo susitvarkyti dokumentų, nereikėtų jaudintis. Dokumentus jie galės susitvarkyti gruodį, o kompensaciją gaus ir už du praėjusius mėnesius.
"Jau dabar esame gavę papildomą kelių šimtų žmonių sąrašą. Jų kompensacijas skaičiuosime už praėjusį laikotarpį. Klaidų skaičiuojant pasitaiko. Būna, kad Socialinės paramos skyrius per vėlai atsiunčia sąrašus, bet kitą mėnesį visada perskaičiuojame", – pabrėžė V.Zutkis.
Naujausi komentarai