Pereiti į pagrindinį turinį

Savivaldybės bendrovių sujungimas – kelias į veiklų plėtrą

2022-07-07 11:12
„Klaipėdos autobusų parko“ inf.

Prieš metus priimtas Klaipėdos tarybos politikų sprendimas 2022 m. liepos 1 d. tapo faktu – sujungtos dvi Klaipėdos miesto savivaldybei priklausančios įmonės: UAB „Gatvių apšvietimas“ ir UAB „Klaipėdos autobusų parkas“. Naujoji bendrovė kol kas pavadinimo nekeis, liks UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ (KAP).

Po bendrovių sujungimo „Klaipėdos autobusų parkas“ teiks dar daugiau paslaugų miestui. Po bendrovių sujungimo „Klaipėdos autobusų parkas“ teiks dar daugiau paslaugų miestui.

Administracija įsikūrė po vienu stogu

Buvusi „Gatvių apšvietimo“ administracija gyvena kraustymosi nuotaikomis – praėjusią savaitę į KAP patalpas Garažų gatvėje pervežti kompiuteriai, dokumentai, baldai. Techniniai darbuotojai kol kas liko senosiose patal-pose Rūtų gatvėje, kur sandėliuojama įranga, transportas, įrengtos specializuotos dirbtuvės.

„Liepos 1-ąją įvyko juridinis įmonių sujungimas ir prasidėjo persikraustymas, tačiau nuo sprendimo priėmimo iki šiol įmonių specialistai jau vykdė bendrus projektus. Neminint iš anksto prognozuotų administ-racinių bei veiklos kaštų mažinimo aspektų, didžiausią susijungimo naudą miestui, o kartu ir bendrovei, matau geriau išnaudojant į vieną komandą susibūrusių specialistų potencialą“, – pasakojo Vaidas Ramanauskas, KAP gener-alinis direktorius.

Tai, kas labiausiai vienija sujungtas bendroves, susiję su Klaipėdos transporto elektrifikacija. Jau nekart skelbta, jog KAP iki 2030 m. planuoja įsigyti apie 50 elektra varomų autobusų. Jiems, kaip ir populiarėjantiems lengviesiems elektromobiliams, uostamiestyje reikės pastatyti daugybę įkrovos stotelių. Būtent gatvių apšvietimo specialistai geriausiai išmano ir turi patirties kuriant šią infrastruktūrą. Tad jų žinios ir viešajame transporte kasdien dirbančių ir realią situaciją mieste žinančių autobusų maršrutų planuotojų bei vairuotojų patirtis turėtų padiktuoti racionaliausius sprendi-mus Klaipėdos eismo sistemos tobulinimui.

Esmė – dirbti Klaipėdai, teikti kokybiškas paslaugas klaipėdiečiams ir miesto svečiams.

Strategija – maksimali paslaugų plėtra

Nors daugelį metų UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ yra žinoma kaip didžiausia Vakarų Lietuvos keleivinio transporto bendrovė, pasak V.Ramanausko, po susijungimo KAP dar labiau diversifikuos ir plės veiklų spektrą, kaip ir numatyta bendrovės strategijoje. Transportininkai jau anksčiau pasuko į paslaugų plėtrą – patobulino serviso bazę ir pradėjo remontuoti kitų bendrovių techniką, laimėjo miesto gatvių šlavimo konkursą, ėmė teikti kurjerių ir siuntų gabenimo paslaugas, efektyviau išnaudoja administracines patalpas ir teritoriją dalį jų išnuo-modama.

 

 

Vaidas Ramanauskas. / „Klaipėdos autobusų parko“ nuotr.

Sujungus bendroves KAP tęs įprastą transporto bendrovės veiklą bei teiks ankstesnių įmonių paslaugas: statys naujas apšvietimo atramas, įrengs šviestuvus bei šviesoforus, elektrinių automobilių įkrovimo stoteles, iš uostamiesčio bendro naudojimo erdvių šalins ilgą laiką nenaudojamus automobilius, žiemą miestą puoš nauja-metinėmis dekoracijomis, o šaltuoju metų laiku teiks gatvių sniego valymo ir druskos barstymo paslaugas. Dar viena mažiau žinoma bendrovės paslauga - laimėjusi konkursą KAP tapo atsakinga už kelio ženklų statymą ir priežiūrą Klaipėdos rajone.

„Iš tikro dabar pradedame naują bendrovės istorijos etapą. Tapome stipresni, subūrėme kolektyvą su specifinėmis ir rinkoje labai vertinamomis žiniomis. Turime puikią bazę, civilizuotas darbo sąlygas. Per kone 70 metų bendrovės istoriją KAP pavadinimas jau ne kartą keitėsi ir dar gali keistis, bet esmė – dirbti Klaipėdai, teikti kokybiškas paslaugas klaipėdiečiams ir miesto svečiams, išlieka pagrindiniu mūsų tikslu“, – sakė V.Ramanauskas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų