Pereiti į pagrindinį turinį

Savivaldybės darbą paralyžiavo karštis

2015-08-11 05:54

Klaipėdos savivaldybėje pirmadienis prasidėjo visų sistemų sutrikimu. Savivaldybės darbuotojų elektroniniai paštai neveikė, sutriko visos informacinės sistemos, įstrigo ir savivaldybės tinklalapio veikla.

Vytauto Petriko nuotr.

Klaipėdos savivaldybėje pirmadienis prasidėjo visų sistemų sutrikimu. Savivaldybės darbuotojų elektroniniai paštai neveikė, sutriko visos informacinės sistemos, įstrigo ir savivaldybės tinklalapio veikla.

Neveikė sistemos

Visas šis chaosas įvyko dėl sugedusio kondicionieriaus. Dėl karšto oro sugedo kondicionavimo sistema trečiajame pastato aukšte įsikūrusioje serverinėje.

"Pasiekus kritiškai aukštą oro temperatūrą tarnybinių stočių patalpoje, automatiškai nustojo veikti savivaldybės serveriai. Dėl to laikinai neveikė jokios informacinės sistemos", – aiškino savivaldybės Informavimo ir elektroninių paslaugų skyriaus vedėja Vilija Venckutė-Palaitienė.

Gedimas užfiksuotas darbo pradžioje, apie 8 val. ryto.

"Neveikė savivaldybės svetainė. Jaunesni kolegos, kurie neįsimena telefonų numerių, negalėjo net paskambinti telefonu, nes neveikė internetas. Kadangi nustojo veikti tarnybinė stotis, neveikė visos dokumentų valdymo ir informacinės sistemos – nuo finansų iki statybos leidimų ir kitos", – pasakojo V.Venckutė-Palaitienė.

Į eilę – be talonėlio

Savivaldybės, laikydamosi teisės aktų, informacinių sistemų darbą privalo atkurti per 8 valandas.

"Sistemų administratoriai iš karto ėmėsi šalinti trikdžius.Tačiau jie nelabai galėjo paskubėti, nes teko laukti, kol atauš patalpa. Apie 11 val. dauguma sistemų jau buvo atkurtos", – patikino savivaldybės atstovė.

Kadangi neveikė elektroninis paštas, tarpusavyje savivaldybės darbuotojai taip pat negalėjo susižinoti. Žmonės blaškėsi po kabinetus ir klausinėjo, kodėl neveikia sistemos.

Klaipėdos savivaldybės priimamajame, Vieno langelio poskyryje, vakar rytą nebuvo itin daug interesantų.

"Neveikė net eilių valdymo sistema. Buvo sudėtinga priimti žmonių prašymus, nes juos registruodami mes turime patikrinti žmogaus tapatybę. Tačiau darbuotojai pasižymėdavo gyventojų telefonų numerius ir perspėjo, kad, prireikus pasitikslinti vieną ar kitą informaciją, su žmonėmis bus susisiekta. Juk savivaldybė teikia 250 paslaugų. Priimant prašymą, gali tekti patikrinti skirtingus dalykus. Ačiū Dievui ar karštam orui, bet ryte nebuvo daug interesantų", – tikino V.Venckutė-Palaitienė.

Gedimą pašalino po 3 valandų

Šiokia tokia eilutė susidarė tik prie nemokamos teisinės pagalbos specialistų kabineto.

"Visai mes ne biurokratai. Biurokratas tai – žmogus, sėdintis prie stalo ir dirbantis su popieriais. O patirtis parodė, kad, sugedus internetui, viskas sustoja", – juokėsi V.Venckutė-Palaitienė.

Prieš pietus savivaldybėje buvo atnaujintas interneto ryšys, dalis dokumentų valdymo sistemų.

Kol kas dar skaičiuojama, kokia žala padaryta dėl gedimo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų