Nors skrydžiai iš Palangos į Turkijos miestą Antaliją turėjo būti organizuojami iki spalio, paskutinis įvyko praėjusį šeštadienį. Dėl nutrauktų reisų iš anksto kelialapius nusipirkę poilsiautojai pasijuto apgauti.
Klientų neinformavo
Pernai vasaros sezoną kelionių organizatoriaus "Tez Tour" pradėti skrydžiai Palanga–Antalija buvo itin sėkmingi, tad tikintis, kad ir šiemet jis sulauks poilsiautojų dėmesio, nuo gegužės pradžios reisas buvo vėl atnaujintas.
Dar metų pradžioje didžioji dauguma agentūrų, kurios platina "Tez Tour" poilsines keliones į Turkijos kurortus, ėmė pardavinėti kelialapius skrydžiams iš Palangos. Šis reisas turėjo vykti iki spalio 3 d., tačiau, įpusėjus skrydžių sezonui, kelionių organizatorius pranešė, kad nuo rugpjūčio 8 d. skrydžio Palanga–Antalija atsisakantis, o visi į jį bilietus nusipirkę klientai į Turkiją vykti galės tik iš Vilniaus. Dėl to išankstinius bilietus nusipirkę klaipėdiečiai pasijuto apvilti.
Kovo pabaigoje pradėjęs planuoti vasaros atostogas Povilas vienoje kelionių agentūroje įsigijo du bilietus rugpjūčio 27 d. skrydžiui iš Palangos. Už juos per 5 tūkst. litų jis sumokėjo iš karto. Tačiau dabar Povilas netikėtai sužinojo, kad skrydžiai į Turkiją nutraukiami.
"Naršydamas internete pamačiau, kad iš Palangos naikinami skrydžiai į Antaliją, bet pamaniau, jog galbūt kažką ne taip supratau, tad paskambinau į Palangos oro uostą. Jo darbuotojai mane patikino, kad tai tiesa. Likau apstulbęs, nes kelionių agentūra, kurioje pirkau bilietus, manęs apie tai neinformavo", – pasakojo Povilas.
Kelione turi rūpintis patys
Nuvykęs į kelionių agentūrą Povilas sužinojo, kad jis gali atsiimti sumokėtus pinigus arba sutikti pats nuvykti į Vilnių, iš kur skrydis ir bus organizuojamas. Tiesa, kelionių agentūra klientui nebegalėjo pasiūlyti ir tos pačios dienos, kurią jis buvo rezervavęs iš anksto, – vietų lėktuve buvo tik rugpjūčio 28 arba 29 d.
"Pavasarį kelionių pardavėjai mane ragino bilietus pirkti kuo greičiau, nes neva skrydžiai iš Palangos tokie populiarūs, jog vietų lėktuvuose gali nebelikti. O galų gale išėjo taip, kad dabar turėsiu sukti galvą, kaip nuvykti iki Vilniaus", – piktinosi klaipėdietis.
Pasak Povilo, jam nebuvo pasiūlyta nei nuolaida, nei transportas, kuriuo iš Palangos išskristi nebegalintys klientai būtų nuvežti į Vilniaus oro uostą.
Skrydis buvo nuostolingas
Bendrovės "Tez Tour" atstovybės Lietuvoje rinkodaros direktorė Irma Korsakaitė tikino, kad nutraukti skrydį Palanga–Antalija anksčiau buvo priversti dėl to, kad jis šiemet buvo nuostolingas. Į 160 vietų turintį lėktuvą susirinkdavo mažiau nei pusė keleivių.
"Siekdami, kad mūsų klientams, gyvenantiems pajūryje, būtų patogiau keliauti į pamėgtus Turkijos kurortus, skrydį iš Palangos kurį laiką dotavome. Bendrovei, kuri siekia pelno, išlaikyti visiškai nuostolingą skrydį neapsimoka, todėl šio reiso atsisakėme", – komentavo I.Korsakaitė.
Anot kelionių organizatoriaus atstovės, kad šis reisas šiemet neišliko toks pat populiarus, lėmė kelios priežastys: "Pajūrio gyventojams vasara – pats darbymetis, todėl jie negali sau leisti atostogauti. Pastebėjome, kad šio regiono žmonės dažniau keliauja rudenį ir žiemą. Taip pat šiemet iš Palangos siūlėme tik 9–10 nakvynių keliones, galbūt tai klientams neįtiko, nes vis dėlto populiariausios yra 7 dienų kelionės", – I.Korsakaitė vardijo, kodėl skrydis nepateisino jų lūkesčių.
Kaltina vieni kitus
Tačiau nė vienas klientas, iš anksto nusipirkęs kelialapį, pasak jos, nebuvo paliktas likimo valiai – jiems buvo pasiūlyti kiti skrydžiai. O apie visus pasikeitimus klientus turėjo informuoti jiems kelialapius pardavusių kelionių agentūrų darbuotojai.
"Mes esame tik kelionės organizatoriai, tad klientais imame rūpintis tik tuomet, kai jie atvykta į tą šalį, į kurią pirko bilietus. Apie įvykusius pasikeitimus, kaip kad pasikeitusius tvarkaraščius, skrydžio vietą ir t.t., juos informuoti privalo pačios agentūros. Jos taip pat turi pasirūpinti, kaip klientui nuvykti į Vilnių", – paaiškino I.Korsakaitė.
Tačiau kelionių agentūrų darbuotojai, iki šiol pardavinėję "Tez Tour" paslaugas, tikina, kad šiuo metu patys yra atsidūrę ne itin malonioje situacijoje.
"Dėl to, kad bendrovė panaikino skrydžius iš Palangos, labiausiai nukenčia kelionių agentūros, nes klientui nesvarbu, kas organizatorius, jis pyksta ant to, kas kelialapį jam pardavė. Kodėl mes turime ieškoti būdų, kaip klientą nuvežti į Vilnių, kai tuo turi pasirūpinti planus keičiantis kelionių operatorius?" – įsitikinusi vienos uostamiestyje veikiančios kelionių agentūros darbuotoja.
Naujausi komentarai