Po treniruotės – staigmena
Klaipėdietė Iveta pasakojo praėjusio ketvirtadienio vakarą po darbo nuvažiavusi į sporto klubą "VS-Express 27/4", įsikūrusį prekybos centre "Mega Plaza".
Visą parą veikiančiame sporto klube įdiegta moderni klientų aptarnavimo sistema.
Norėdami patekti į treniruoklių salę, pasinaudoti daiktų saugojimo spintelėmis, klientai privalo identifikuoti asmenybę specialiu įrenginiu nuskaitydami savo piršto atspaudą.
Kaip prisiminė pati pašnekovė, tądien įeinant į sporto klubo patalpas nesklandumų nekilo, sistema veikė puikiai.
"Kaip ir kaskart, nuskenavau savo piršto atspaudą. Po treniruotės nusprendžiau nusiprausti, tad visus daiktus palikau saugoti spintelėje. Sistema veikė gerai. Čiupau rankšluostį, praustis reikalingas priemones ir nuėjau į dušą", – prisiminė klaipėdietė.
Grįžus pasiimti daiktų, pridėjus pirštą prie skaitytuvo, moters teigimu, spintelė neatsirakino.
Taip ir likau stovėti šlapiais plaukais, apsigaubusi vien rankšluosčiu.
"Bandžiau atrakinti daugybę kartų, tačiau sistema neveikė. Taip ir likau stovėti šlapiais plaukais, apsigaubusi vien rankšluosčiu. Visi daiktai, įskaitant ir telefoną, liko spintelėje. Kaip supratau, sistema "užlūžo" visame sporto klube. Žmonės negalėjo nei įeiti, nei išeiti. Pikčiausia tai, kad spintelė man užstrigo jau trečią kartą. Vieną sykį išsikviečiau apsaugininką, kuris atvažiavo ir atblokavo spintelę. Tai irgi užtruko. O ką daryti, jei sporto klubas tuščias, o tu negali net paskambinti?" – klausė klientė.
Pagalbos laukė pusvalandį
Į kuriozinę situaciją patekusiai moteriai neliko nieko kita, kaip laukti persirengimo kambaryje ir tikėtis, jog kas nors netrukus pagelbės.
"Bėgant laikui pasidarė šalta. Jaučiausi kvailai taip laukdama ir nežinodama, kada vėl galėsiu pasiimti daiktus ir apsirengti", – prisiminė klaipėdietė.
Iš nepavydėtinos situacijos Ivetą išgelbėjo po pusvalandžio į persirengimo kambarį užsukusi sporto klubo trenerė. Moteris sugebėjo atidaryti spinteles rankiniu būdu.
Daiktai – it ant delno
Neradę būdų, kaip atidaryti spintelės duris, darbuotojai vis dėlto sugalvojo išeitį.
Sutrikus pavienių spintelių užraktui, įdiegta sistema leidžia automatiškai atrakinti visas sporto klubo klientų daiktų saugojimo spinteles.
Vytauto Petriko nuotr.
Joms atsivėrus, moteriai buvo leista pasiimti savo daiktus.
Vis dėlto pašnekovė suabejojo, ar tinkamai užtikrinamas klientų daiktų saugumas.
"Nustebau pamačiusi, kaip lengvai tokia situacija būtų pasinaudoję ilgapirščiai. Nematant apsaugos darbuotojui, jie be vargo galėtų nugvelbti žmonių daiktus, ištuštinti rankines, pinigines", – stebėjosi Iveta.
Moteriai ėmus reikšti nepasitenkinimą, sporto klubo darbuotojai situaciją bandė taisyti.
"Trenerė stebėjosi, kodėl piktinuosi. Anot jos, moku palyginti nedidelę kainą už narystę sporto klube, todėl nereikėtų tikėtis stebuklo. Suprantu, kad visko pasitaiko, tačiau nejaugi reikia taikstytis su nesklandžiai veikiančia sistema?" – klausė Iveta.
Narystė sporto klube per mėnesį pašnekovei atsieina apie 30 eurų.
Komentaras
Sporto klubo "VS-Express 24/7" plėtros vadovas Andrius Tamašauskis
Sporto klube įdiegta biometrinė valdymo sistema yra tiesiogiai priklausoma nuo interneto ryšio. Tądien, kai klientė lankėsi pas mus, dėl ryšio tiekėjų kaltės ne tik sporto klube, bet ir dalyje miesto neveikė internetas. Kadangi visą situaciją stebėjo apsaugos darbuotojas, buvo priimtas sprendimas atverti visas spinteles. Tokia ryšio klaida nutinka pirmą kartą. Iki šiol nesame susidūrę su panašiais nesklandumais. Nemanau, kad trenerė galėjo ištarti frazę, jog už mokamą kainą aukštos paslaugų kokybės tikėtis neverta. Turbūt įvyko nesusipratimas. Problemas visada sprendžiame geranoriškai. Jeigu klientė kreipsis į mus asmeniškai, atlyginsime žalą, pratęsdami jos abonemento galiojimo laiką.
Naujausi komentarai