Pereiti į pagrindinį turinį

Sprendžia Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos likimą

2017-05-25 08:25

Uostamiestyje aiškinamasi, kaip ateityje pasikeis Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryža. Šiuo metu jau įvertinti šiai sankirtai tenkantys transporto srautai, analizuojama, kuria kryptimi geriausia statyti estakadą.

Stebi situaciją

Klaipėdos savivaldybės iniciatyva imtasi spręsti nemenka problema tampančios Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos likimą.

Šiuo metu specialistai stebi ir vertina sankirtos eismo srautų intensyvumą.

Uostamiesčio vicemeras Artūras Šulcas informavo, kad stebėjimai vykdomi pasitelkiant šiuolaikines technologijas – sankryžą tirti padeda virš jos paleisti dronai.

Pirmosios stebėjimų išvados jau pristatytos Klaipėdos miesto valdžios atstovams.

"Akivaizdu, kad rytinio piko metu pagrindinis srautas, kuris užtvenkia miestą, yra iš aplinkinių kaimų – nuo Jakų į žiedą. Policija kartais šiuos vairuotojus pabando praleisti greičiau, tačiau tuomet kenčia klaipėdiečiai. Vakare situacija truputėlį kitokia", – stebėtojų pristatytas išvadas apibendrino A.Šulcas.

Vertina alternatyvas

Eismo srautų stebėseną atliekančių specialistų užduotis yra numatyti, kaip situacija pasikeistų įrengus estakadą arba požeminį kelią.

Anot A.Šulco, šią savaitę miesto valdžios atstovams pristatyta galima situacija, jeigu būtų įrengta estakada Šilutės plentu šiaurės–pietų kryptimi ir kiek pakoreguota šiuo metu esanti žiedinė sankryža.

"Tokiu atveju pavyktų išspręsti daugelį problemų", – teigė vicemeras.

Po kiek laiko bus pristatyta ir numatoma situacija, jeigu estakada arba tunelis būtų įrengtas rytų–vakarų kryptimi – nuo Jakų žiedo Taikos prospekto link.

Specialistų pateiktos išvados turėtų padėti nutarti, kokiu keliu eiti sprendžiant vis rimtesne problema tampančios sankryžos likimą.

Projektus jau rengė

Tiesa, kiek anksčiau šios bei Taikos prospekto ir Baltijos prospekto sankryžų likimai buvo nagrinėti.

Pasak A.Šulco, uostas jau buvo beveik parengęs abiejų šių sankryžų techninius projektus. Akcentuojama, kad šiems procesams prireikė nemažai lėšų.

"Tačiau galutinis rezultatas nebuvo pasiektas, nes nesugebėta gauti statybos leidimo. Šie projektai yra gerokai pasenę ir, žinoma, per tą laiką tiek gyvenimas, tiek transporto srautai pasikeitė. Todėl reikia atlikti naujus srautų tyrimus, naujus modeliavimus", – paaiškino vicemeras.

Iniciatyvą rodo tik miestas

Kada sankryža sulauks realių permainų, tiksliai numatyti sunku, mat kol kas iniciatyvą spręsti šį klausimą rodo tik miestas, kuris ketina inicijuoti ir techninio projekto rengimą.

O toliau reikės ištiesus ranką ieškoti pinigų.

"O toliau reikės ištiesus ranką ieškoti pinigų", – prognozavo A.Šulcas.

Vicemeras pastebėjo, kad estakados įrengimo finansinė našta miestui būtų pakeliama, tačiau šis projektas būtų įgyvendinamas aukojant kitus projektus.

A.Šulcas taip pat pabrėžė, jog kelias Centrinio Klaipėdos terminalo link yra valstybės strateginės reikšmės objektas. Anot jo, ne viena Lietuvos valdžia Klaipėdai žadėjo spręsti šią problemą, tačiau kol kas nieko nedaroma.

"Turiu visą kolekciją tų pažadų susirinkęs, kaip čia kas būtų. Nuodyti, Klaipėdai kokį nors pavojingą objektą primesti jie labai greiti, o kai reikia estakadą pastatyti, dingsta į krūmus", – kritikos nešykštėjo uostamiesčio mero pavaduotojas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų