Pereiti į pagrindinį turinį

Stovos skaitikliai tiksi tuščiai

2009-01-16 09:00
Stovos skaitikliai tiksi tuščiai
Stovos skaitikliai tiksi tuščiai / Nerijaus Jankausko nuotr. Mįslė: panašiose situacijose vairuotojai nebežino, kuriuo ženklu vadovautis – tiek vienas, tiek kitas galioja.

Kai kur naujieji kelio ženklai, įspėjantys apie mokamą automobilių stovėjimą, stovi greta senųjų, žyminčių nemokamą automobilių stovėjimo vietą.

Ženklai prieštarauja vienas kitam

Ženklus montuojančios bendrovės "Urbiko" vykdymo skyriaus vadovas Mindaugas Tamošauskas teigė, jog negali savavališkai demontuoti jau stovinčių ženklų, kol nėra patikslinta mašinų stovėjimo vietų schema.

"Mes negalime atskirti, ar ženklas yra privačioje teritorijoje, ar valstybinėje žemėje. Zonos juk nėra atitvertos", – aiškino M.Tamošauskas.

Specialistas patikino, jog vos patikslinus schemą bus pažymėtos rezervuotos vietos ir ženklai nebeprieštaraus vienas kitam. Tikimasi, kad mašinų stovėjimo schemos bus suderintos jau šią savaitę.

Skaitikliai – lyg kasos aparatai

Naujos tvarkos chaose gyventojai pasigenda ir elementarių naudojimosi instrukcijų, kurios kabo ne ant visų stovos skaitiklių.

M.Tamošauskas tikino, jog naudojimosi instrukcijos bus įdėtos artimiausiu metu.

"Keletas automatų jos neturi, nes buvo išvežti patikrinti. Kaip tik tądien darbuotojai instrukcijas ir kaišiojo. Po patikros keli taip ir liko be instrukcijų", – aiškino M.Tamošauskas.

Tačiau ir po patikros skaitikliai neveikia idealiai.

Įmonės atstovas aiškino, jog kartais jie "užlūžta" dėl "gyvenimiškų situacijų".

"Galbūt lėčiau veikia dėl oro sąlygų, būna, kad ir ryšys su centriniu serveriu nutrūksta. Aparatas iškart "rakinasi", nes negali priimti pinigų. Čia kaip kasos aparatas – negali priimti pinigų, jei nėra ryšio", – stovos skaitiklių gedimus aiškino M.Tamošauskas.

ES reikalavimų nežino

Neretam klausimą kelia ir tai, ar stovos skaitikliai atitinka ES reikalavimus, nes neduoda grąžos.

Tačiau Klaipėdos savivaldybės Transporto tarnybos vedėjas Rimantas Mockus nusistebėjo dėl tokio klausimo.

"O koks čia ES reikalavimas, kad duotų grąžą? Kiekvienas aparatas skiriasi savo specifika. Yra ir banknotus priimančių, tačiau jie brangesni. Manau, jokių standartų nėra, kiekvienas aparatas skirtingas, o mes rinkomės pagal kainą", – aiškino R.Mockus.

Buvo pasirinktas pigiausias variantas – jau vien toks automatas su trimis mygtukais kainavo apie 16 tūkst. litų. Tobulesni, su papildomomis funkcijomis, būtų kainavę dar brangiau.

Kontrolė – pro pirštus

Kol kas dėl užsitęsusių techninių darbų nalabai kontroliuojama, ar vairuotojai moka už automobilių statymą. Bendrovės "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis aiškino, jog nesąžininga bausti iš karto, kol nėra sutvarkytas leidimų ir abonementų klausimas, kyla kitų techninių trukdžių.

"Ekipažai pradės dirbti tada, kai jau bus išspręstos visos vidinės techninės problemos, kai nebus galima kaltinti, kad žmonės leidimų vis dar neturi dėl savivaldybės kaltės", – aiškino G.Neniškis.

Tikinama, jog kontrolė griežtės jau nuo kitos savaitės.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų