Šioje miesto dalyje įsikūrę gyventojai pasakoja, kad neretai tenka matyti net po kelis nulaužtus arba nulenktus stulpelius.
Besitęsiantis vairuotojų ir šių kelio elementų "karas" žinomas ir uostamiesčio savivaldybei.
"Pas mus yra Baltijos ir Taikos prospekte vadinamoji gaudyklė, ten net automobiliai įvažiuoja, nors ji kur kas didesnė. Galbūt čia yra toks įprotis nepaisyti", – teigė Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.
Tiesa, pastebima, kad pastaruoju metu šioje vietoje stulpeliai nulaužiami rečiau.
Tikėtina, kad vairuotojai pagaliau pasirenka saugesnį greitį ir sankirtą įveikia nekliudydami ryškiaspalvių kelio elementų.
L.Dūdos teigimu, stulpeliai veikiausiai kliūva neatsargiai vairuojantiems, šioje gatvių susikirtimo vietoje lenktyniauti sumanantiems arba nepatyrusiems vairuotojams.
Tačiau ką nors keisti neplanuojama.
Vis dėlto, teigiama, kad neatidūs vairuotojai didelių nuostolių nepridaro, mat tie atitvarai tiesiog atlenkiami ir vėl pritvirtinami toje pačioje vietoje.
Panaši situacija buvo susiklosčiusi ir Pilies tilto remonto metu, kai Sausio 15-osios, Minijos, Pilies ir Galinio Pylimo gatvių sankirta laikinai buvo virtusi žiedine.
"Ten ir didesni automobilių srautai, galbūt didesni ir automobiliai važiuodavo. Tad stulpelius nulankstydavo ar pervažiuodavo daug dažniau", – prisiminė departamento direktorius.
Jis patikino, kad sprendimas Klaipėdos ir Kretingos gatvių sankirtą paversti žiedine pasiteisino, mat priartėję prie jos vairuotojai sumažina greitį, mažėja eismo įvykių tikimybė.
Naujausi komentarai