Dėl galimybės vežti klaipėdiečius miesto autobusais varžosi mažiau dalyvių, nei konkursu domėjosi iš pradžių. Jau atplėšti vokai su vežėjų pasiūlymais.
Viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis pasakojo, kad iš pradžių dėmesį šiam konkursui rodė septynios įmonės. Tiek bendrovių pasiėmė jo sąlygas.
Pasiūlymų gauta keturi. Būtent į tiek paketų yra suskirstyti visi organizuojami maršrutai. Tai padaryta, atsižvelgiant į vietą, kur autobusai turi pradėti darbą.
Maršrutai yra suskirstyti kiek kitaip, nei dabar juos aptarnauja įmonės.
G.Neniškis vylėsi, kad konkurso nugalėtojus pavyks išrinkti per mėnesį. Dabar bus vertinami pasiūlymai. Pirmiausia bus žiūrimi įmonių pateikti dokumentai ir sprendžiama, ar jos atitinka reikalavimus.
Vėliau bus vertinamos vežėjų turimos transporto priemonės: ar jos turi priežiūros centrus, ar atitinka kitus techninius reikalavimus. Galiausiai bus sudaroma preliminari eilė.
"Didiesiems autobusams keliame minimalius reikalavimus. Vežėjai gali pateikti ir geresnių pasiūlymų. Aišku, esminis dalykas yra kaina. Tikimės, kad pavyks ją sumažinti konkurso metu. Tai įvertinome mažindami autobusų bilietų kainas nuo sausio 1-osios", – tvirtino vadovas.
G.Neniškis neatviravo, ar konkurse dalyvauja tik Klaipėdos vežėjai, ar ir kitų miestų įmonės.
"Kol kas nieko nenorime skelbti. Laukiame konkurso pabaigos", – komentavo direktorius.
Sutartys su uostamiestyje dirbančiais didžiųjų autobusų vežėjais baigsis rugsėjį. Pagrindiniai vežėjai yra trys įmonės: "Klaipėdos autobusų parkas", "Gintarinis vairas", "Pajūrio autobusai".
Naujausi komentarai