Pamokslas – dėl rusų kalbos
Rusakalbė ponia automobiliu ketvirtadienį prie techninių apžiūrų centro vartų atskriejo be jokių skrupulų.
Tuo metu už vartų buvo susidariusi penkių automobilių eilė, o įmonės teritorijoje techninės apžiūros (TA) laukė dar daugiau automobilių.
Vairuotoja pastatė savo automobilio priekį prieš kitą eilėje laukiančio vairuotojo mašiną, įjungė rankinį stabdį, atskubėjo į kasą ir prieš pat nosį kitiems laukiantiems klientams ėmė auklėti kasininkę.
Moteris paslaugos reikalavo trūks plyš tą pačią sekundę.
Įmonės darbuotoja paaiškino, jog šiuo metu eilėje laukia kelios dešimtys automobilių, tad ką tik atvykusios ponios darbuotojai nebespės aptarnauti.
Tai įvyko apie 18 val. Šios įmonės padalinys dirba iki 20 val.
Ponia, išgirdusi rusiškai sakomą pastabą, jog elgiasi kaip storžievė, išrėžė pamokymą dėl rusų kalbos žinių.
"Aš – ne chamas, o chamė", – kalbos subtilybių pamokė vairuotoja.
Moteris aiškino, jog ji už techninę apžiūrą sumokėjo 11 val. ryte, tad turi patekti į apžiūrą be eilės.
Ponia labai susinervino išgirdusi paaiškinimą, jog jei būtų stojusi į eilę 11 val., šiuo metu ji jau būtų atlikusi visus formalumus.
Moteris atsiėmė pinigus ir, sėdusi į automobilį aplamdytais šonais, išskriejo lauk.
Kieme – 30 mašinų eilė
Vienas įmonės "Transkona" vadovų Algimantas Idzelis aiškino, jog toks automobilių antplūdis, kokio sulaukta ketvirtadienį, yra retenybė.
"Prieš tai buvo laisva diena, tad taip sutapo, jog visi sugužėjo būtent ketvirtadienį. Eilių prieš pietus nebuvo, tačiau vakarop mašinų ėmė daugėti. Vakare kiemas buvo sausakimšas – 30 mašinų vienu metu išsirikiavo eilėje", – tikino A.Idzelis.
Įmonės vadovas aiškino, jog tuo metu Šilutės plente įsikūrusiame padalinyje dirbo 13 TA specialistų.
Klientams – perspėjimai
"Pavasarį, o būtent balandį ir gegužę pas mus būna didesnis judėjimas. Taip sutampa, kad techninės apžiūros galiojimo terminas baigiasi daugeliui automobilių. Kiekvienais metais tai kartojasi. Tačiau kitu laiku tokių eilių tikrai nebūna", – patikino A.Idzelis.
Jis aiškino, jog įmonės darbuotojai specialiai instruktuojami, kaip elgtis su į konfliktus linkusiais klientais.
"Dažnai primenu darbuotojams, jog būtų pasiruošę kantriai išklausyti bet kokius priekaištus. Tačiau jau senokai buvo kas nors panašaus. O ir mašinų tiek nebuvo. Prieš šventes vienu metu stovėdavo vos 10–12 automobilių, tai tikrai nėra daug. O rugsėjį ar spalį iš viso eilių nebūna", – paaiškino A.Idzelis.
Beje, jau kurį laiką kiekvienas vairuotojas įmonėje gauna specialią atmintinę, kurioje išaiškintos vairuotojų saugaus elgesio taisyklės.
Tokių priemonių imtasi dėl nelaimingo atsitikimo Skuodo TA centre, kai darbo metu buvo mirtinai traumuotas įmonės darbuotojas.
Naujausi komentarai