Projektuotojo pasiūlymus išklausęs Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius tikino, kad Biržos tilto kontrasvorių remontas turėtų prasidėti kitų metų pradžioje.
Statinio apačioje iš viso kabo šeši kontrasvoriai – po tris kiekvienoje pusėje. Vieno jų svoris siekia 12 tonų. Iš betono išlieti kontrasvoriai padeda pakelti tiltą.
"Kalbama apie vieno kontrasvorio pagaminimą ir pastatymą bei likusiųjų sutvirtinimą. Dar reikia dviejų savaičių, kad projektas būtų užbaigtas, jį veikiausiai teks derinti ir su Kultūros paveldo departamentu. Tada jau galėsime pradėti rinkti rangovą. Jei viskas klostysis sėkmingai, kitų metų pradžioje prasidės remontas", – dėstė O.Mariničius.
Jis atkreipė dėmesį, kad tiltu važiuodamas sunkusis transportas sukelia nemalonų bildesį ir vibraciją. Todėl remontuojant statinį bus sprendžiama ir ši problema.
"Tam bus pakeisti aštuoni atraminiai guoliai", – pridūrė pašnekovas.
Plieninis pakeliamas 38 metrų ilgio tiltas Klaipėdoje atstatytas po Antrojo pasaulinio karo, 1948–1950 m. Specialistai teigia, kad anuomet statybos metu darbininkai paslėpė broką – į betoną papildomai buvo įmontuotos metalinės dalys.
"Tos dalys surūdijo, todėl vienas kontrasvoris ir nukrito. Pamatyti broką buvo neįmanoma", – aiškino direktoriaus pavaduotojas.
Kol vyks betonavimo darbai, eismą Biržos tiltu teks sustabdyti.
Šiuo metu eismas yra ribojamas viena tilto juosta, kuri skirta dviratininkams.
Technine Biržos tilto priežiūra rūpinasi atsakinga įmonė, tačiau iki šiol vyko tik smulkūs tilto remonto darbai.
Statinys yra įtrauktas į Klaipėdos miesto nekilnojamųjų kultūros vertybių sąrašą.
Naujausi komentarai