Klaipėdos miesto savivaldybė baigia derinti sutartį su būsimu Pilies uosto operatoriumi. Pasirašius ją uostą ir Danės krantines valdys bendrovė „Klaipėdos laivų remontas“.
Miesto taryba buvo numačiusi, ką turės įvykdyti konkurso būdu išrinktas koncesininkas. Dabar derinamos sutarties sąlygos. Jose numatyta, jog krantinių operatorius užtikrins laivams vietas, kur bus tiekiama elektra, vanduo, kuras, laivų saugojimą krante, jachtų nuleidimą ir iškėlimą iš vandens.
„Klaipėdos laivų remontas“ taip pat privalės tvarkyti krantines, prižiūrėti pasukamą tiltelį, įrengti žuvų turgelį.
Keleivius plukdantiems laivams bus suteikta 300 metrų krantinės. Šių paslaugų kainą „Klaipėdos laivų remontas“ turės derinti su miesto savivaldybe.
Į sutartį bendrovė paprašė įtraukti ir Pilies tilto pakėlimą, kad laivai galėtų švartuotis prie kitų Danės upės krantinių. Tai gali tapti nauja miesto tradicija – svarstoma, jog tiltas gali būti keliamas kasnakt. Už tai mokės miesto savivaldybė, nes, pasak savivaldybės investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjos Elonos Jurkevičienės, tai miesto interesas.
Sutartis buvo papildyta punktu dėl krantinių remonto. Nuspręsta, kad einamąjį remontą atliks koncesininkas, o kapitalinį, pasibaigus rangovo suteiktai garantijai, – miesto savivaldybė.
„Klaipėdos laivų remontas“ pasiūlė miesto savivaldybei nemokėti koncesijos mokesčio. Pagal Lietuvos įstatymus miesto valdžia už jai priklausančio turto valdymą turėtų mokėti bendrovei mokestį.
Bendrovė ketina investuoti ne tik sutartyje numatytus 4 milijonus litų. Laivų remontininkai papildomai ketina skirti 700 tūkst. litų pontoninėms prieplaukoms.
Sutartis bus pasirašyta 25 metams. Susitarimas dar turės būti patvirtintas savivaldybės komitetuose, galiausiai – miesto taryboje.
Naujausi komentarai