Atsimuš į „plytą“
Pasak įmonės „Lemminkainen Lietuva“ projektų vadovo Viliaus Černeckio, paruošiamieji darbai jau baigėsi. Bus pradėti kasimo. Dėl to jau ir uždaromas eismas minėta Tilžės gatvės dalimi.
„Tas kelias siauras, nelygus, yra posūkiai. Statybinės mašinos gana didelės. Eismo sąlygos vairuotojams, vykstant darbams, tikrai sudėtingos. Padidėja eismo įvykių tikimybės. Keli jau ir buvo. Tikrai nesaugu remontuoti kelią ir leisti eismą“, – komentavo projektų vadovas.
V.Černeckis pabrėžė, kad vairuotojai šią Tilžės gatvės dalį turės aplenkti tris mėnesius – iki rugsėjo 15-osios. Įvažiuoti į miestą siūloma rinktis kitus kelius – Vilniaus plentą, Liepų, Klemiškės gatves.
„Vairuotojams nereikėtų bandyti važiuoti ir tikėtis, kad pravažiuos. Aišku, „varlinėtojų“ atsiras, kol neatsimuš į plytą. Tilžės gatvės dalis nuo geležinkelio pervažos iki Jakų žiedinės sankryžos bus visiškai uždaryta“, – įspėjo projektų vadovas.
Rinkosi iš keturių variantų
Įmonė „Lemminkainen Lietuva“ atliko auditą, kaip geriausia organizuoti eismą Tilžės gatvės dalyje nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos. Įvertinti keturi variantai.
Pagal pirmąjį buvo galvota, kol vyks darbai, leisti eismą abiem kelio eismo juostomis. Tačiau, įvertinus kelio plotį, paaiškėjo, kad tokios galimybės nėra.
Antrajame variante buvo numatyta palikti minėta Tilžės gatvės dalimi dviejų krypčių eismą, reguliuojant šviesoforui. Tačiau atkreiptas dėmesys, kad tada reikėtų derintis prie geležinkelio pervažos. Susidarytų didelės automobilių spūstys Jakų ir Tilžės gatvės žiedinėse sankryžose.
Pagal trečiąjį variantą svarstyta, kol vyks darbai, Tilžės gatvės dalyje nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos leisti transporto eismą viena kryptimi į miestą ar iš jo.
Tokiu atveju darbus būtų reikėję skirstyti į du etapus – visiškai įrengti vieną, o tada kitą kelio pusę. Tada jie truktų visą sutarties terminą – iki kitų metų liepos 19 d.
Ketvirtajame variante buvo numatytas eismo uždarymas visame remontuojamame ruože. Šis variantas pasirinktas, nes pagrindiniai darbai būtų baigti kur kas greičiau – per tris mėnesius.
Be to, šis variantas saugesnis – sumažėja tikimybė įvykti eismo įvykiams. Pagal šį variantą bus įleidžiamas transportas tik į šiame gatvės ruože esančias pramonines teritorijas.
Tokiam eismo organizavimo variantui pritarė ir uostamiesčio valdžia. Tačiau pabrėžė, kad darbai būtų baigti per tris mėnesius, kol eismas yra ne toks intensyvus – tėvai neveža vaikų į darželius mokyklas.
Atnaujins iš pagrindų
Eismas remontuojamojoje Tilžės gatvės dalyje bus uždarytas, tik atnaujinant dangą. Kai vyks baigiamieji darbai, jis vėl bus atidarytas. Užteks nedidelių apribojimų.
Už Tilžės gatvės dalį nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos atsakinga Lietuvos automobilių kelių direkcija. Šis arterijos ruožas yra valstybinės reikšmės rajoninis kelias.
Bus atlikta visiška šios arterijos rekonstrukcija – pakeista visa danga, jos konstrukcijos, sustiprinta, kur reikia, sankasa, įrengtas vandens nutekėjimo sistema, drenažai, pralaidos.
Po rekonstrukcijos kelio eismo juostų skaičius nesikeis – išliks dvi, tačiau jos bus platesnės. Papildomos eismo juostos atsiras sankryžose, ties posūkiais, įrengtos įvažos autobusams į stoteles.
Teigiama, kad po rekonstrukcijos kelias taps saugesnis. Šioje Tilžės gatvės dalyje bus paklotas ir pėsčiųjų-dviračių takas. Apie dviejų kilometrų ilgio gatvės ruožo rekonstrukcija atsieis per 1,7 mln. eurų.
Likusios Tilžės gatvės dalies atnaujinimu rūpinsis miesto savivaldybė. Rekonstrukcija vyks dviem etapais, bet darbus atliks tas pats rangovas. Yra paskelbtas konkursas jam išrinkti. Vokai turėtų būti atplėšti liepą.
Pirmojo etapo metu bus atnaujinta arterijos dalis nuo geležinkelio pervažos iki Tilžės gatvės žiedinės sankryžos, antro – žiedinė sankryža. Pastaroji bus pertvarkyta į reguliuojamą šviesoforais. Taip pat bus atnaujinta Tilžės gatvės dalis į miesto pusę, šalia esantys Šilutės plento ruožai.
Planuojama, kad darbai truks dvejus ar pustrečių metų. Tai priklausys ir nuo darbų finansavimo.
Naujausi komentarai