Pereiti į pagrindinį turinį

Toliau sprendžiamas žiedo rebusas

2017-06-16 08:30

Uostamiestyje modeliuojamos galimos Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos ateities perspektyvos. Sprendžiama, kokie pokyčiai lauks žiedo, kai virš jo atsiras viadukas.

Vytauto Petriko nuotr.

Tikisi paramos

Klaipėda ėmėsi iniciatyvos, sprendžiant Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos problemą.

Jau kurį laiką vertinama esama situacija, numatomos ateities transporto srautų perspektyvos.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova teigė, kad bendrovė "Kelprojektas" minėtoje sankryžoje atlieka transporto srautų modeliavimą.

"Prieš eilę metų buvo parengtas sankryžos rekonstravimo projektas, buvo pasiūlytas viadukas, o po juo – žiedinė sankryža", – prisiminė E.Mantulova.

Tuomet minėtas projektas nebuvo įgyvendintas, mat Vyriausybė neskyrė tam lėšų, dabar, anot administracijos direktoriaus pavaduotojos, pinigų tikimasi gauti. Grįžus prie senokai rengto projekto, dėl jau pasikeitusių aktualijų jį prireikė koreguoti.

Šešios perspektyvos

Transporto srautus modeliuojantys rangovai neseniai uostamiesčio savivaldybės atstovams pristatė šešias po numatoma estakada liksiančio žiedo ateities perspektyvas.

Viadukas galėtų būti statomas dviem kryptimis. Jis sujungtų abi Šilutės plento dalis, arba būtų įkurdinamas kryptimi nuo Jakų žiedo Baltijos prospekto link.

Tarp modeliuotojų numatytų variantų esama ir siūlymų dabartinę sankryžą transformuoti į turbožiedą.

Tiesa, įrengus pastarąjį kai kuriomis kryptimis judantiems automobiliams būtų sunku patekti į žiedą, tad šią problemą siūloma spręsti trumpam šviesoforu pristabdant mašinas iš tų krypčių, kuriomis patenkama greičiausiai.

Modeliuotojai tarp pateiktų variantų nurodė ir galimybę numatomo tilto kryptimi įrengti reguliuojamą šviesoforinę sankryžą, sudarant galimybę iš Šilutės plento sukti tik į kairę.

Kilo klausimų

"Kiekvienas variantų palengvina eismą, tačiau kiekvienas jų turi vienokių ar kitokių niuansų", – apibendrino E.Mantulova.

Todėl modeliuotojų paprašyta dar nuodugniau panagrinėti galimas perspektyvas, jeigu viadukas būtų statomas nuo Jakų žiedo Baltijos prospekto link.

Rangovams dar teks analizuoti ir tai, kokią įtaką žiedinės sankryžos permainos turės kitoms netoli esančioms sankirtoms.

Gavus visą šią informaciją, darbo grupė pasirinks vieną variantų, ateityje sukelsiantį mažiausiai transporto spūsčių. Tuomet bus rengiamasi projektuoti sankryžą, vertinamos potencialios investicijos ir judama projekto įgyvendinimo link.

"Kurį laiką buvo kiek stabtelėta, tačiau niekas nepamiršta. Iš tiesų tai yra skaudus klausimas, bet vėl judama tolyn. Tikiu, kad ateityje ir šis transporto mazgas bus sutvarkytas. Tada reikės spręsti Baltijos ir Taikos prospektų sankryžos klausimą", – teigė E.Mantulova.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų