Automobilių vairuotojai prie pervažos į ilgą eilę ėmė rikiuotis prieš 17 val. Kurį laiką esą mašinų eilė dar lėtai judėjo, tačiau netrukus automobiliai įstrigo lyg rikiuotėje.
"Dar taip nebuvo, stovėjome išjungtais varikliais daugiau nei 40 min. Nei apsisuksi, kitų kelių nėra, nei išeisi pėsčias. Vieni, mačiau, suko į gyvenvietės keliukus, tikriausiai mėgino išvažiuoti į LEZ teritoriją", – pasakojo iš Rimkų pusės prie pervažos įstrigusi vairuotoja.
Pasipiktinimas tarp vairuotojų vilnijo dėl to, jog geležinkelininkai dar vasarą buvo pasižadėję rytinio ir vakarinio piko metu nestabdyti automobilių eismo.
Esą taip geranoriškai įmonė "Lietuvos geležinkeliai" mėgino suprasti klaipėdiečių padėtį, kai visą vasarą miestą buvo galima pasiekti tik trimis iš keturių pagrindinių kelių.
Tačiau paaiškėjo, kad antradienį Rimkų pervažą paralyžius ištiko dėl keturių traukinių, kurie lyg tyčia vienas po kito pasiekė Rimkus.
"Taip sutapo, kad vienas traukinys atvažiavo 16 val. 55 min., o kitas – kelios minutės po 17 val. Po kurio laiko dar du traukiniai atvyko. Iš viso tuo metu buvo keturi traukiniai. Natūralu, kad tokiu atveju pervaža yra uždaryta. Tačiau mūsų darbuotojai tikino, jog kai buvo galima "paleisti" eismą, pervaža buvo atidaroma. Tačiau trumpam. Stovint automobilių eilės gale gali atrodyti, jog pervaža uždaryta 40 min., bet taip nėra. Po keletą automobilių vis buvo praleidžiama", – aiškino įmonės "Lietuvos geležinkeliai" atstovė spaudai Inga Čiuberkytė.
Vienam po kito važiuojant traukiniams, geležinkelininkams dar teko Rimkų pervažoje iš tiesų pirmyn atgal važinėti manevriniais šilumvežiais.
"Jais turėjo pergabenti vagonus iš vieno kelio į kitą. Tačiau tokia situacija, kuri susiklostė antradienio vakarą, tikrai nėra dažna", – patikino I.Čiuberkytė.
Naujausi komentarai