Pereiti į pagrindinį turinį

Traukinio keleiviai sekmadienį liko be bilietų

2019-02-11 13:04

Iš sostinės į uostamiestį sekmadienio pavakarę keliauti susiruošę klaipėdiečiai pateko į nepavydėtiną situaciją – nusipirkti traukinio bilietą nebuvo įmanoma jau ryte. Tai toli gražu ne pirmas atvejis, kai į traukinį skubantys keleiviai lieka "ant ledo".

Traukinio keleiviai sekmadienį liko be bilietų
Traukinio keleiviai sekmadienį liko be bilietų / Vytauto Petriko nuotr.

Iššlavė net brangiausius

Vilniuje savaitgalį viešėjusi Lina su dukra (vardai ir pavardės redakcijai žinomi – I.L.) nesumojo iš anksto nusipirkti traukinio bilietų į Klaipėdą. Tai joms kainavo nemažai nervų.

Kai moteris priešpiet pabandė įsigyti bilietą internetu, automatiškai buvo pranešta, kad traukinys yra pilnas.

Nuvažiuoti traukiniu į Klaipėdą sekmadienį nebuvo įmanoma nė vienu vakariniu laiku (nei 16.45, nei 17.40 val. reisais).

Keleiviai užėmė net pirmosios klasės vietas, kurios – gerokai brangesnės.

Bilieto kainą į vieną pusę maršrutu Vilnius–Klaipėda siekia 17,40 euro.

Norintieji keliauti patogiau turi susimokėti 25 eurus.

"Kaina – tikrai nemaža, tačiau bet kuriuo atveju būtume suplojusios ir daugiau, kad tik grįžtume namo. Anksčiau, gal prieš kelerius metus, gauti bilietą likus 15 minučių iki kelionės problemos tikrai nebuvo. Dabar neįmanoma net pusdienį prieš. Jau ne pirmą kartą mums taip", – pyko Lina.

Trūksta ne maisto, o bilietų

Klaipėdietė vylėsi, kad dėl keleivių gausos atsiras bent vienas papildomas vagonas. Todėl nieko nelaukusi nuvažiavo tiesiai į stotį.

"Pati kasininkė pripažino, kad bilietų trūksta, tačiau negali nieko padaryti. Viešai kalbama apie planus įsteigti maisto parduotuves stotyse, kai net bilietų visiems keleiviams reikiamu laiku nepakanka. Betvarkė, kitaip nepavadinsi", – širdo pašnekovė.

Valstybės valdomos bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" atstovė spaudai Novilė Valančė tikino, kad keleivių skaičius kasmet tik auga, todėl ir vietos traukiniuose ima stigti.

"Vis daugiau gyventojų renkasi keliones traukiniais. Tai rodo nuosekliai augantis keleivių skaičius – pavyzdžiui, sausį traukiniais keliavo 438 tūkst. keleivių, arba 21,2 proc. daugiau nei 2018-aisiais tuo pat metu. Maršrutu Vilnius–Klaipėda per pirmąsias dešimt vasario dienų važiavo 9 proc. (tai yra beveik 14 tūkst.) daugiau keleivių nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais", – komentavo N.Valančė.

Įmonės atstovė žmonėms pasiūlė planuoti keliones iš anksto.

"Organizuodami traukinių eismą viename populiariausių "Lietuvos geležinkelių" maršrutų maksimaliai išnaudojame visus maršrutui tinkamus riedmenis, tai yra važiuoja visi vagonai, techniškai tinkami šioms kelionėms. Kviečiame keleivius traukinio bilietais pasirūpinti ne tą pačią dieną ar prieš traukinio išvykimą, o įsigyti juos iš anksto. Patogiausia tai padaryti internetu www.traukinio bilietas.lt. Jei keleiviai keliones planuoja savaitgalį, geriausia bilietus įsigyti likus 2–3 dienoms iki išvykimo dienos", – teigė N.Valančė.

Vežti keleivius – nuostolinga

Dienraštis jau ne kartą rašė, kad keliauti traukiniais įpratę žmonės vis dažniau patiria nemalonumų dėl "Lietuvos geležinkelių" teikiamų paslaugų, konkrečiai – bilietų trūkumo.

Teigiama, kad keleivių vežimas "Lietuvos geležinkeliams" apskritai yra nuostolingas, todėl valstybė nuo praėjusių metų bendrovei kompensuoja nuostolius. Dotacijos suma priklauso nuo įmonės dividendų.

Beje, viešojoje erdvėje kilus pasipiktinimui dėl "Lietuvos geležinkelių" ketinimų kurti savo maisto parduotuvėlių tinklą stotyse, įmonė nutraukė anksčiau skelbtus prekės ženklo kūrėjų, parduotuvių interjero dizaino ir patalpų remonto projektų konkursus.

Esą šios "paslaugos tapo nereikalingos".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų