„Žolė pasiekė tokį aukštį, kad visiškai nebebuvo matyti, atvažiuoja traukinys ar ne. Kas atsakytų, jei įvyktų tragiška avarija – traukinys susidurtų su automobiliu?“ – piktinosi vietiniai.
Ši geležinkelio pervaža gali būti vadinama daugiausia skandalų dėl saugumo sukėlusia vieta.
Prieš kurį laiką matomumą šioje pervažoje ribojo verslininkų pastatyta tvora.
Situaciją ėmus aiškintis Nacionalinei žemės tarnybai, paaiškėjo, kad tvoromis valstybinė žemė yra savavališkai užimta.
Klaipėdos rajono Dovilų seniūnijoje privati įmonė „Logistikos technologijų centras“ savo teritoriją buvo apsitvėrusi taip, kad „užgriebė“ ir valstybinės žemės. Viena sklypo kraštine verslininkai apsitvėrė įmonės „Lietuvos geležinkeliai“ antrinės bendrovės „LTG Infra“ patikėjimo teise valdomą sklypą.
Iš kitos pusės verslininkai atsitvėrė Kelių direkcijos patikėjimo teise valdomo sklypo dalį. Iš viso verslininkai tvoromis buvo atsiriekę 0,84 ha valstybinės žemės.
Pervažoje ėmus lankytis tikrintojams, dalis tvoros buvo nuardyta, bet kita dalis taip ir liko.
Verslininkai žurnalistams yra aiškinę, kad nebeprižiūrės geležinkelininkų teritorijos ir nebešienaus žolės.
Nupjovė: geležinkelininkai po skundų pasirūpino eismo saugumu – iki tol Kiškėnų pervaža skendėjo žolėse. („Klaipėdos“ skaitytojo nuotr.)
Tačiau po dienraščio užklausos „LTG Infra“ atstovas Gediminas Petrauskas patikino, kad Kiškėnų pervažos Klaipėdos rajone priežiūra įmonė vis dėlto rūpinasi.
„Siekdami užtikrinti maksimalų eismo saugumą, atsakingai prižiūrime infrastruktūrą, tarp jų ir pervažas. Dar šią savaitę planuojame nušienauti žolę Kiškėnų pervažoje ir profilaktiškai patikrinti ir kitas pervažas Klaipėdos rajone“, – pažadėjo atstovas.
Jau kitą dieną geležinkelininkai nusipjovė žolę palei bėgius, o dar po dienos į pervažą buvo atsiųstas traktorius, kuris šienavo ir platesnę teritoriją.
Naujausi komentarai