Piktinosi triukšmu ir vibracija
Į miesto Saugaus eismo komisiją kreipėsi daugiabučius namus administruojanti įmonė "Paslaugos būstui".
Bendrovės atstovai tvirtino, kad iš Birutės gatvės 22 daugiabučio namo gyventojų sulaukiama daug nusiskundimų – esą sudėtinga ir pavojinga iš Lelijų gatvės išsukti į Birutės ir iš Lakštučių – į Kuosų.
Atkreiptas dėmesys, kad nutinka daug eismo įvykių, susidaro kritinių situacijų, kai vos nesuniokojami automobiliai. Pavojus kyla ir pėstiesiems.
Daugiabučio administratorius prašė Birutės ir Kuosų gatvėse įrengti greičio slopinimo kalnelius.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas Olegas Mariničius priminė, kad prieš šešerius metus greičio slopinimo kalneliai buvo pastatyti ties Birutės gatvės 18 namu.
Tačiau, praėjus metams, gyventojai kreipėsi, kad įrenginiai būtų pašalinti.
Žmonės neapsikentė triukšmo ir vibracijos.
"Žmonės neapsikentė triukšmo ir vibracijos. Reaguota į gyventojų prašymą, ir kalneliai išmontuoti", – teigė pavaduotojas.
Nepaiso leistino greičio
Pasak Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiojo specialisto Vytauto Paukštės, įrengus greičio slopinimo kalnelius, vairuotojai galėtų saugiau išvažiuoti iš Kuosų į Birutės gatvę ir iš Lelijų į Lakštučių. Tam pritarė ir policijos atstovai.
"Gal reikėtų suformuoti asfalto bangas, kurios populiarios užsienio šalyse. Tada nekiltų triukšmo. Metaliniai kalneliai tikrai trukdys gyventojams", – komentavo Klaipėdos kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika.
Pareigūnas taip pat pabrėžė, kad imtis kokių nors saugumo priemonių šiose sankryžose būtina.
"Neturime tiek ekipažų, kad galėtume pastatyti kiekvienoje sankryžėlėje", – teigė viršininkas.
Gyventojai taip pat atkreipė dėmesį, kad Birutės gatvėje leistinas greitis siekia 30 km/val, tačiau retas kuris jo paiso.
Siūlė eismą ratu
O.Mariničiaus nuomone, šiame kvartale problema – kompleksinė. Pirmiausia eismą apsunkina siauros gatvės, o dar jose stovi automobiliai.
"Rytais ir vakarais Birutės gatve vairuotojai važiuoja, norėdami išvengti spūsčių Minijos gatvėje, tad kamšačių susidaro ir šioje arterijoje. Kalneliai šias dar padidintų. Pritariu, kad reikia kažką daryti, bet tokie įrenginiai nėra išeitis", – komentavo pirmininkas.
Tam pritarė ir kiti komisijos nariai. Siūlyta įrengti šviesoforą, organizuoti eismą ratu.
"Pastaruoju atveju būtų mažiau techninių eismo įvykių. Sumažėtų pavojus pėstiesiems", – prognozavo M.Džermeika.
Saugaus eismo komisija pavedė savivaldybės administracijai išanalizuoti, kokiomis priemonėmis, išskyrus greičio slopinimo kalnelius, būtų galima užtikrinti didesnį saugumą šiame gyvenamajame kvartale. Pasiūlymai turėtų būti pateikti per kitą komisijos posėdį.
Atsiliepimai išgąsdino gyventojus
Įrengti greičio slopinimo kalnelius prašė ir Smeltės kvartalo bendruomenė. Gyventojai pasakojo, kad anksčiau į šį rajoną buvo galima patekti trimis gatvėmis. Dabar liko dvi.
Eismas Nendrių gatvėje tapo labai intensyvus. Be to, šioje arterijoje nėra šaligatvių, tad gyventojai priversti laviruoti tarp transporto priemonių. Ypač didelį pavojų kelia krovininiai automobiliai.
Gyventojai prašė nukreipti krovininį transportą Marių gatve. Taip pat ties Nendrių ir Upelio gatvių sankryža įrengti greičio slopinimo kalnelius.
"Prisiklausėme apie šiuos įrenginius, jų keliamą triukšmą, todėl kalneliai pradėjo gąsdinti. Gal vis dėlto reikėtų imtis kitų priemonių. Jų buvome pasiūlę keletą. Turėtų nuspręsti ekspertai", – tvirtino gyventojai.
Pasak klaipėdiečių, gal kvartale reikėtų organizuoti vienpusį eismą. Tada eismo srautai sumažėtų perpus. Taip pat savivaldybės prašyta įrengti šaligatvį.
Atkreiptas dėmesys, kad yra dar keli ženklai, kuriuos reikėtų peržiūrėti.
Komisija savivaldybės administracijai pavedė išanalizuoti situaciją, kaip pagerinti saugumą Smeltės gyvenamajame kvartale.
Naujausi komentarai