Taikos ir Baltijos prospektų žiedinėje sankryžoje esanti požeminė perėja siutina mamas. Ypač – auginančias neįgalius vaikus. Esą šalia laiptų esantis nusileidimas nepritaikytas šiuolaikiniams vežimėliams.
"Galima tik perskristi"
Klaipėdietės piktinosi, esą požeminė perėja ne tik netvarkinga ir dvokia, bet yra visiškai nepritaikyta mamoms. "Kaip patekti į prekybos centrą ar "Švyturio" areną? Pagelbėti gali nebent skraidantis kilimas", – nepasitenkinimą reiškė klaipėdietė Katerina.
Socialiniame tinkle jos išsakytam pastebėjimui pritarė dauguma uostamiesčio moterų.
Statūs betoniniai laiptai nerimą kelia toms, kurioms dažnai tenka vaikus su vežimėliais užsitempti rankiniu būdu. Mat šalia esanti nuovaža, jų žodžiais, nepatogi.
"Stengiuosi aplenkti šią perėją. Laiptai seni ir visiškai nepritaikyti. Galėtų sutvarkyti, nes kas nors nudardės su savo vaikais į apačią", – komentavo Sandra.
Nepatogumas neįgaliesiems
Perėja ypač pykdo specialiųjų poreikių turinčius klaipėdiečius. Kaip sakė dešimties metų neįgalų vaiką auginanti moteris, su ortopediniu, itin sunkiu vežimu užvažiuoti čia beveik neįmanoma. Jos žodžiais, reikėtų dviejų vyrų, norint laiptais transportuoti vežimą.
Tiesa, kai kurios klaipėdietės aiškino didelės problemos dėl požeminės perėjos neįžvelgiančios. Esą esant dideliam norui vežimą galima užtempti laiptais ar paprasčiausiai rinktis kitą maršrutą.
"Aš jau seniai pripratau, kad Lietuvoje viskas atgyvenę ir šiandienos poreikiams nepritaikyta. Vis dėlto labai lengvai atbuline eiga užkeliu vežimą. Miegantis vaikas nė nejaučia, kai švelniai užvažiuojame ar nuriedame. Kartais tenka tai daryti net su pirkiniais ir mažyliu rankose. Taip pat galima pereiti gatvę per antžeminę pėsčiųjų perėją, esančią priešais areną netoli prekybos centro", – kalbėjo moteris.
Planuose – daugiau pokyčių
Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda aiškino, kad praėjusiais metais Taikos ir Baltijos prospektų sankryžoje esanti perėja sulaukė atnaujinimo darbų. Jo žodžiais, čia esantys nusileidimai dviračiams ir vežimėliams buvo užbetonuoti ir užvažiuoti jais – gana patogu.
Kaip informavo pašnekovas, Klaipėdos mamytės nuskriaustos neliks, nes ateityje planuojama šioje vietoje įrengti modernų tunelį. Tiesa, tai veikiausiai yra dešimtmečio planas. Kol kas šiam dideliam projektui ieškoma investuotojų.
"Čia iškils visiškai kitokia sankryža su tuneliu, atsieisianti didelius pinigus", – teigė L.Dūda.
Planuojama, kad perprojektuota sankryža bus kur kas patogesnė ne tik pėstiesiems, bet ir dideliems automobiliams.
Uostamiestyje yra šešios pėsčiųjų požeminės perėjos. Keturiomis: prie buvusio "Rasos" kombinato, "Vingio" prekybos centro, Taikos ir Baltijos prospektų žiedinėje sankryžoje, po Pilies tiltu – klaipėdiečiai ir miesto svečiai naudojasi.
Dviem iš jų Šilutės plente – prie valstybės įmonės "Regitra" ir ties Šiaulių gatve – reikia remonto.
Naujausi komentarai