Dieną be automobilio Klaipėdos studentai tradiciškai paminėjo lenktynėmis centrine miesto ašimi nuo BIG prekybos centro iki universiteto, iš viso 7,420 km (tiesia trasa).
Studentų sąjungos, „Klaipėdos keleivinio transporto“ ir „Klaipėdos visuomenės sveikatos biuro“ organizuojamos lenktynės turi tikslą įvertinti, kaip miesto infrastruktūra yra pritaikyta skirtingoms transporto rūšims.
Šių metų lenktynės parodė, jog, lyginant su praėjusiais metais, eismo sąlygos viešajam transportui, elektromobiliams ir asmeniniams automobiliams ženkliai pablogėjo, tik dviratininkams išliko panašios.
Labiausiai sulėtėjo kelionė autobusu. Praėjusiais metais ekspreso autobusas būdavo lenktynių lyderis, tačiau šiemet tą pačią trasą jis važiavo net 10 minučių ilgiau nei pernai.
„Videoregistratoriaus medžiaga iš tų lenktynių rodo, kad eismo sąlygos autobusams dabar yra ženkliai suprastėjusios dėl keleto priežasčių“, - teigė „Klaipėdos keleivinio transporto direktorius Gintaras Neniškis. – Maršruto pradžioje autobusas tris minutes vėlinosi dėl kelio dangos remonto Smiltelės g. Trasoje nuo Smiltelės stotelės iki Dubysos gatvės greitį mažino nedrausmingi ir nekultūringi asmeninių automobilių vairuotojai, kurie važiavo autobusams skirta „A“ juosta. Nuo Dubysos gatvės prasidėjo didžiausi nemalonumai – iš pradžių autobusas papildomai stovėjo prie nesuderintų šviesoforų Dubysos - Kauno - Paryžiaus Komunos ir Sausio 15-osios gatvėse bei papildomas 4 minutes kartu praleido kamščiuose su asmeninių automobilių vairuotojais, nes atkarpoje nuo Kauno g. iki Sausio 15-osios viešasis transportas išskirtinės juostos neturi. Susumavus viską, nuo grafiko atsilikta devyniomis minutėmis.“
Įvertinusi lenktynių rezultatus, „Klaipėdos keleivinis transportas“ teiks siūlymus, kaip pagerinti eismo sąlygas Klaipėdos mieste.
Lenktynes laimėjo dviratininkas, trasą įveikęs per 23 minutes, antrąją vietą dalijosi autobusas ir elektromobilis – 28 min., paskutinis liko automobilio vairuotojas – 37 min.
Naujausi komentarai