Pereiti į pagrindinį turinį

Uostamiestyje perėjos įrengti neketina

2014-07-23 11:08
Požiūris: Klaipėdos miesto savivaldybės specialistai tikina, kad nauja perėja sukeltų didesnių problemų nei pėsčiųjų sugaištamas laikas.
Požiūris: Klaipėdos miesto savivaldybės specialistai tikina, kad nauja perėja sukeltų didesnių problemų nei pėsčiųjų sugaištamas laikas. / Vytauto Petriko nuotr.

Klaipėdiečiams, norintiems pereiti į kitą Herkaus Manto gatvės pusę, kur įsikūrusi "Atgimimo" stotelė, tenka lūkuriuoti prie trijų perėjų. Specialistų teigimu, gatvės sujungimas perėja ne tik nepalengvintų eismo, bet ir sukeltų pavojų gyventojams.

Klaipėdiečiai skundžiasi, kad Herkaus Manto, Naujojo Sodo ir Liepų gatvių sankryžoje pėsčiųjų eismas yra per daug sudėtingas. Nuo viešbučio "Amberton" į "Atgimimo" stotelę, esančią šalia Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro, skubantiems gyventojams tenka triskart kirsti gatves – iš pradžių Naujojo Sodo, tuomet – Herkaus Manto, o tada – Liepų.

Miestiečiai tikina, kad dar viena perėja turėtų išspręsti problemą – Atgimimo aikštė būtų sujungta su priešais ją esančia autobusų stotele ir pėstiesiems nereikėtų stoviniuoti prie trijų šviesoforų.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Aleksandras Michailovas teigė, kad nauja perėja sukeltų didesnių problemų nei pėsčiųjų sugaištamas laikas.

"Liepų gatve iš dviejų pusių važiuoja mašinos: vienas srautas juda iš savivaldybės pusės, kitas – iš viešbučio pusės. Trečdalis ar net pusė šių mašinų suka į kairę, tai yra į Herkaus Manto gatvę. Jei šioje vietoje įrengsime perėją, susidarys spūstys ir kils naujų problemų", – eismo situaciją aiškino pašnekovas.

Pasak A.Michailovo, įrengus papildomą perėją, automobilių vairuotojai bandytų kuo greičiau pravažiuoti šią vietą, net ir esant neleistinam šviesoforo signalui – pavyzdžiui, vos pamatę atsiradusių laisvų vietų tarp gatvę kertančių žmonių.

Anot jo, tai sukeltų pavojų pėstiesiems ir padidintų avarijų riziką.

Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas informavo, kad dar vienos perėjos sukūrimas nėra svarstomas. Esą šios perėjos nebuvimas yra naudingas: vairuotojai gali džiaugtis, kad nesusidaro spūstys, o pėstiesiems užtikrinamas didesnis saugumas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų