Uostamiestyje pradėjo byrėti viadukas Pereiti į pagrindinį turinį

Uostamiestyje pradėjo byrėti viadukas

2015-11-22 10:04

Klaipėdoje ėmė trupėti dar vienas viadukas. Ekspertai nustatė, kad yra viena tilto per geležinkelį, esančio Taikos prospekto pabaigoje, prie Kairių gatvės, atrama. Dėl šios priežasties buvo apribotas sunkiasvorio transporto eismas.

Po ekspertizės paaiškėjo, kad pradėjo byrėti viena viaduko atrama. Po ekspertizės paaiškėjo, kad pradėjo byrėti viena viaduko atrama.

Klaipėdoje ėmė trupėti dar vienas viadukas. Ekspertai nustatė, kad yra viena tilto per geležinkelį, esančio Taikos prospekto pabaigoje, prie Kairių gatvės, atrama. Dėl šios priežasties buvo apribotas sunkiasvorio transporto eismas.

Ekspertizė nenudžiugino

Kad byra viena viaduko, stūksančio Taikos prospekto pabaigoje, prie Kairių gatvės, atrama, paaiškėjo po šiemet atliktos statinio ekspertizės.

Šios išvados lėmė, kad sunkiasvorio transporto eismas tiltu buvo apribotas. Leista važiuoti transporto priemonėms, kurių svoris neviršija 15 tonų.

Tačiau, anot Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktoriaus Liudviko Dūdos, tokie apribojimai sukelia problemų uostui. Į pastarąjį kroviniai gabenami ir šiuo viaduku.

"Uostui reikia, kad tiltu galėtų važiuoti mažiausiai 25 tonas sveriantis transportas", – sakė vadovas.

Šią savaitę savivaldybė su miesto tiltus ir viadukus prižiūrinčios įmonės atstovais svarstė, ar galima panaikinti eismo statiniu apribojimus ir ką toliau su juo daryti.

Remontuoti žada balandį

L.Dūda informavo, kad apsispręsta jį remontuoti. Tačiau tai bus daroma pavasarį. Planuojama, kad darbai galėtų prasidėti balandį. Kol bus suremontuotas tiltas, išliks eismo apribojimai. Statiniu galės važiuoti ne sunkesnis nei 15 tonų transportas, kaip numatyta dabar.

Kiek preliminariai kainuotų remontas, dar nežinoma. Tai yra skaičiuojama. Rengiamas defektų aktas.

"Paprašėme tiltų prižiūrėtojų, kad suskaičiuotų. Perkant tiltų ir viadukų priežiūros paslaugą, buvo numatyta daug įvairių darbų įkainių. Nežinome, ar yra visi reikiami", – komentavo direktorius.

L.Dūda taip pat atkreipė dėmesį, kad tiltų ir viadukų priežiūros sutartis baigiasi kitų metų kovą. Tada bus rengiamos sąlygos naujam konkursui. Jose bus galima numatyti ir trūkstamas paslaugas.

"Tie, kurie laimės konkursą, galbūt galės atlikti ir šio tilto remonto darbus", – pridūrė vadovas.

Neaišku, ar tiltas bus remontuojamas tik savivaldybės lėšomis, ar prisidės ir uostas. Dėl to, anot L.Dūdos, taip pat dar bus tariamasi.

Reikėtų atnaujinti ir siūles

Direktorius pabrėžė, kad bus remontuojamos tik tilto atramos ir lietaus nutekėjimo sistema. Statinio dangos nežadama liesti. Tiltas neseniai buvo išasfaltuotas iš naujo.

"Dangos ardyti tikrai neplanuojame. Tačiau reikėtų remontuoti ne tik atramas, bet ir per daug metų pakitusias siūles. Jas reikėtų pakeisti naujomis. Siūlės nėra hermetiškos, per jas teka vanduo. Tačiau šie darbai kainuotų apie 160 tūkst. eurų, todėl jų nesiimsime. Bus galima naudotis viaduku ir su senomis siūlėmis. Ateityje šį viaduką vis tiek reikės kapitaliai suremontuoti, nes per jį drieksis pietinė išvaža iš Klaipėdos", – komentavo direktorius.

Pasak L.Dūdos, dėl automobilių, kurie gali važiuoti tiltu, apribojimų neturėtų kilti didelių problemų. Transportas iš uosto gali išvažiuoti kitu keliu, per Perkėlos gatvę.

"Uostas tikrai nėra atskirtas. Tiesiog jų atstovai aiškina, kad šiuo tiltu jiems paprasčiau išvažiuoti", – tvirtino vadovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų