Ne kartą svarstę šios įvažos klausimą valdininkai yra išgirdę siūlymų ją naikinti. Eismo saugumo požiūriu, tai galbūt būtų teisinga, bet žmonėms patogiau įvažiuoti į aikštelę iš kelių pusių, kaip yra dabar, todėl tokiam siūlymui nebuvo pritarta, ieškota kitų sprendimų.
Kasdien šimtais važiuojantys šia vieta vairuotojai priversti būti itin atidūs. Vos įveikę žiedinę sankryžą vieni automobiliai tuojau pat suka į degalinę, kiti – į prekybos centro aikštelę, o didžioji jų dalis važiuoja tiesiai.
Įvažiavimas į aikštelę nuo transporto žiedo yra vos už 39 metrų. Po planuojamos pertvarkos lėtėjimo juosta pailgės iki 60 metrų. Eismo saugumo žinovai tvirtina, kad mieste tai yra pakankamas atstumas saugiai manevruoti.
Netrukus pakoreguotus projektuotojų pasiūlymus svarstys savivaldybės Saugaus eismo komisija.
Pasak Klaipėdos mero pavaduotojo Arūno Barbšio, darbus plento pusėje, ko gero, apmokėti pavyks iš jau ruošiamos statyti estakados projekto pinigų, aikštelės pusėje už juos mokės prekybos centro savininkai.
Kaip keisis situacija automobilių aikštelėje, dar bus tikslinama.
Aikštelėje suformuotą transporto žiedą esama planų naikinti, privačioje prekybos centro teritorijoje bus ir didesnių pokyčių, apie juos ketinama kalbėti vėliau.
Aptardami būsimus pakeitimus miesto savivaldybės Transporto bei Statybos ir infrastruktūros plėtros skyrių specialistai atkreipė dėmesį, kad šioje vietoje ketinama tiesti dviračių taką, bet pėstiesiems eiti vietos neplanuojama įrenginėti. Tad projektuotojai išgirdo siūlymą pasirūpinti ir pėsčiaisiais.
Naujausi komentarai