„Prašome žmonių kantrybės ir supratimo. Teks uždaryti dalį dabar esamo kelio, dvi eismo juostos turės persirikiuoti į tokį kaip butelio kakliuką, leistis vienu atveju per pastatytą estakadą į Baltijos prospektą, kita dalis – leistis į apačią. Po to, kai bus sutvarkyta ta uždaryta dalis – veidrodiniu principu schema bus perkelta į kitą pusę“, – trečiadienį žurnalistams sakė Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Anot miesto valdžios, komplikuota situacija susidarė laike prasilenkus dviem skirtingų užsakovų projektams – sankryžą savivaldybės užsakymu rekonstruoja ir estakadą stato bendrovė „Kauno tiltai”, o geležinkelio viaduką Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu 15 mėnesių remontuos Latvijos kompanija „LNK Industries“. Tai reiškia, kad nepatogumai užtruks.
„Niekas nesugebėjo paaiškinti, kodėl reikėjo vienai sankryžai samdyti du projektuotojus, du rangovus.(...) Tokie pavyzdžiai rodo, kad turime problemų. Pagal indikacijas ir susitarimus tarp savivaldybės ir projekte veikiančių asmenų, netgi turime grėsmes iki kitų metų pabaigos prie objekto vargti toliau. Šis sprendinys leidžia mums spartinti projekto įgyvendinimą“, – kalbėjo meras.
Klaipėdos miesto savivaldybės feisbuko nuotr.
Anot vicemero Algirdo Kamarauso, rekonstruojant Baltijos žiedą, kuriame statomos estakados, jau kurį laiką ši arterija yra kamuojama spūsčių. Tiltams jau iškilus, tačiau galutinai projekto nebaigus, eismas jais nebuvo leidžiamas. Šiuo metu savivaldybė rengiasi iš dalies priimti objektus, kad jie galėtų būti naudojami ir palengvintų eismą.
„Vakar išgirdome atsakymą iš „Kauno tiltų“, labai dėkingi esame kompanijai, kad atsižvelgė, organizuojamės penktadienį dalinį priėmimą dviejų estakadų į ir iš Klaipėdos, kad būtų galima jais organizuot eismą, kad problemą dėl uždaromo viaduko per geležinkelį būtų minimizuota žmonėms“, – teigė vicemeras.
Kelio ruožuose numatytas horizontalus ir vertikalus žymėjimas, bus pastatyti ženklai. Eismą pagal numatytą schemą planuojama pradėti nuo pirmadienio.
Planuojama, kad pirmojo viaduko rekonstrukcija baigsis kitų metų pavasarį, tuomet veidrodiniu principu eismas bus organizuojamas kita kelio puse. Pagal projektą viadukas turi būti išplėstas iki trijų juostų.
Bendra Baltijos prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcijos ir estakados statybų vertė – apie 39 mln. eurų. Iš jų – apie 3 mln. savivaldybės, apie 32,5 mln. valstybės lėšos, dar 4,5 mln. yra Uosto direkcijos lėšos.
Naujausi komentarai