Plaukiojantis dokas prišvartuotas ne nuolatinėje savo vietoje, o prie įmonės „Vakarų Baltijos laivų statykla“ krantinės, kur lauks kol bus baigti Malkų įlankos infrastruktūros plėtros darbai.
„Dokas parengtas darbui, deja, dar negalime pradėti jo eksploatacijos, nes neužbaigta uosto infrastruktūra, dėl to patiriame papildomų sąnaudų ir atitinkamai negeneruojame suplanuotų pajamų. Tikimės, kad, tai suprasdami, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir darbus vykdantys rangovai dės visas įmanomas pastangas, kad Malkų įlankos infrastruktūros plėtros projektas būtų baigtas kaip įmanoma greičiau, ir mes galėsime pradėti tenkinti užsakovų lūkesčius ir poreikius – remontuoti bei modernizuoti „Panamax“ ir „Aframax“ dydžių laivus“, – komentavo VLG įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
VLG įmonių grupė doką, kurio ilgis – 235 metrai, o plotis – 45 metrai, įsigijo 2016 m. birželį iš Juodkalnijoje įsikūrusios kompanijos „Adriatic Shipyard Bijela“. Jis taps didelių investicijų generatoriumi, atveriančiu galimybes sukurti ne tik kelis šimtus naujų darbo vietų, bet ir naują pridėtinę vertę įmonių grupės užsakovams, pačiai įmonei, Klaipėdos uostui, miestui bei visai Lietuvai.
VLG įmonių grupė turi keturis plaukiojančius dokus. Vienas jų yra „Vakarų Baltijos laivų statyklos“ teritorijoje, kiti du naudojami laivų remontui. Sugrįžusį atnaujintą doką eksploatuos VLG grupės įmonė „Vakarų laivų remontas“.
UAB „Vakarų laivų remontas“ yra viena iš trijų koncernui „BLRT Grupp“ priklausančių laivų remonto įmonių. Kartu su „Tallinn Shipyard“ ir „Turku Repair Yard“ ši laivų remonto įmonių grupė tapo Baltijos jūros regiono lydere laivų remonto bei modernizacijos srityje.
Naujausi komentarai