Gyventojams ramybės neduoda į vieną uostamiesčio centre įsikūrusį prekybos centrą kursuojantys krovininiai automobiliai. Klaipėdiečius esą rytais iš lovų verčia prekių iškrovimo metu neišjungiami transporto priemonių varikliai.
Skundžiasi triukšmu
Jau kuris laikas miestiečiai džiaugiasi neseniai atnaujintame buvusio kino teatro „Vaiva“ pastate duris atvėrusiu prekybos centru „Maxima“. Tačiau kai kuriems šios emocijos ima blėsti.
Prekybos centro pašonėje gyvenanti klaipėdietė pasakojo, kad statinio kaimynystė ne juokais apkartino šalia gyvenančių žmonių kasdienybę.
„Mus labai vargina automobiliai, kurie į prekybos centrą atveža prekes ir neišjungia variklių. Dauguma jų atrodo seni, matyt, todėl ir kelia didelį triukšmą“, – dėstė gyventoja.
Pastabų negavo
Moters teigimu, gyventojai jau bandė ieškoti problemos sprendimo, tačiau prašymai sumažinti transporto priemonių skleidžiamą garsą liko neišgirsti.
Klaipėdiečiams esą buvo paaiškinta, kad variklių išjungti negalima todėl, kad automobiliuose sumontuoti šaldytuvai veikia tik tada, kai motoras dirba.
Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ atstovė spaudai Renata Saulytė patikino, kad kol kas parduotuvės vadovybė nesulaukė gyventojų priekaištų dėl automobilių keliamo triukšmo.
„Nei į parduotuvės administraciją, nei į bendrovės informacinę liniją tiesiogiai aplinkiniai gyventojai nesikreipė “, – dėstė R.Saulytė.
Pastabos – tiesiogiai
Atstovės teigimu, kiekviena situacija esą yra vertinama atskirai. Anot jos, siekiama rasti geriausią ir abiem pusėms tinkamą sprendimą.
„Jei parduotuvės veikla trikdo aplinkinių namų gyventojų ramybę, savo ruožtu įspėjame produkcijos tiekėjus, kad atvežę prekes jie išjungtų automobilių variklius. Taip pat ieškome galimybių, kaip prekes iškrauti nekeliant triukšmo“, – teigė pašnekovė.
Šis atvejis, anot atstovės, esą nėra išimtis. Kaip teigė R.Saulytė, būdų problemai išspręsti tikrai galima rasti, tačiau būtinas tiesioginis abiejų konflikto dalyvių kontaktas.
„Siekiame bendradarbiauti su vietiniais gyventojais. Visuomet esame pasirengę išklausyti ir drauge ieškoti sprendimų, jei tik pastabos, lūkesčiai ar pasiūlymai mums išsakomi tiesiogiai“, – paaiškino prekybos centrų tinklo atstovė.
R.Saulytė patikino, kad prekybos centras stengiasi būti geru kaimynu ir esą atidžiai įsiklauso į gyventojų pastabas, pasiūlymus bei ieško geriausio problemos sprendimo varianto.
Naujausi komentarai