Pereiti į pagrindinį turinį

Vilniaus plente – pokyčiai

2024-12-06 11:47

Klaipėdiečių kantrybės reikalavusi Baltijos prospekto estakados statyba, panašu, tikrai baigiasi. Nors pati estakada baigta, tačiau ilgą laiką eismas strigo dėl viaduko per geležinkelį rekonstrukcijos darbų. Dabar eismas čia jau vyksta abiem viaduko kryptimis.

Fiksuoja: Vilniaus plente eismas per rekonstruotą viaduką jau vyksta abejomis kryptimis, atsirado ženklas, ribojantis greitį iki 70 km/val.
Fiksuoja: Vilniaus plente eismas per rekonstruotą viaduką jau vyksta abejomis kryptimis, atsirado ženklas, ribojantis greitį iki 70 km/val. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Įmonė „Via Lietuva“ informavo, kad valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda baigiamos Klaipėdos viaduko (panduso) per geležinkelį statybos.

Rekonstravus magistralinio kelio viadukus per geležinkelį ir Vilniaus plento ruožus viadukų prieigose, eismas tiek į Klaipėdą, tiek iš jos vyksta be trikdžių.

Vairuotojai jau atkreipė dėmesį, kad buvo pašalinti betoniniai atitvarai, nukreipę eismo srautus į priešpriešinę juostą.

Tačiau dar kurį laiką painiavą kėlė likęs senasis horizontalusis ženklinimas.

„Šiuo metu automobilių eismas viadukais jau vyksta abejomis kryptimis. Atkreipiame dėmesį, kad ant viadukų vis dar vyksta kelio ženklinimo darbai, tad yra taikomi trumpalaikiai eismo ribojimai. Pėsčiųjų viaduko ir panduso darbai nėra baigti, ir pėsčiųjų eismas šiuo metu yra draudžiamas. Šiuos darbus, esant palankioms oro sąlygoms, numatyta užbaigti iki metų pabaigos“, – perspėjo įmonės „Via Lietuva“ Komunikacijos skyriaus vadovė Jolita Orentaitė.

Vairuotojai įspėjami dėl kelio ženklo, ribojančio greitį iki 70 km/val. Vilniaus plento pradžioje yra įrengtas greičio matuoklis, tad vairuotojai turėtų būti atidesni.

Vis dėlto „Via Lietuva“ primena, kad ne visi darbai dar baigti šiame transporto srautų mazge.

„Atliekant valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 306,21 km viadukų per geležinkelį rekonstravimą, numatoma išplatinti esamą Vilniaus plento dangą ir kelio sankasą viadukų prieigose. Taip pat – įrengti viršutinį asfalto dangos sluoksnį visame ruože, išplatinimuose – visą dangos konstrukciją, apsauginius atitvarus, eismo saugumo užtikrinimui reikalingus kelio ženklus bei tinkamai sutvarkyti kelio dangos ženklinimą. Projekto metu taip pat numatoma įrengti trijų metrų pločio pėsčiųjų ir dviračių taką nuo Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos“, – paaiškino įmonės Komunikacijos skyriaus vadovė J. Orentaitė.

Iš viso šiais metais „Via Lietuva“ inicijavo šešių Vilnius–Kaunas–Klaipėda automagistralės ruožų atnaujinimo darbus. Šių ruožų bendras ilgis – 23 km.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų