Birželio 19 d. 20.33 - 22.30 val. Karinių jūrų pajėgų jūrų gelbėjimo koordinavimo centras koordinavo sėkmingai pasibaigusią, jūroje esančios galimai gedimą patyrusios motorinės valties įgulos paieškos ir gelbėjimo operaciją. Operacijoje dalyvavo laivas-vilkikas Tak-5, Valstybės sienos apsaugos tarnybos patrulis bei Karinių oro pajėgų paieškos ir gelbėjimo sraigtasparnis.
Birželio 19 d. 20.33 val. Karinių jūrų pajėgų jūrų gelbėjimo koordinavimo centras iš Bendrojo pagalbos centro gavo pranešimą, kad netoli Palangos tilto aplinkiniai mato motorinę valtį, kurioje 2 asmenys negali užvesti variklio ir pasiekti kranto.
Reaguojant į pranešimą buvo pasitelktas tuo metu netoliese jūroje buvęs laivas-vilkikas Tak-5, bei iš kranto pusės Valstybės sienos apsaugos tarnybos patrulis, kurie apieškoję nurodytus paieškos plotus vizualiai nieko neaptiko. 21.44 val. valties paieškai jūroje pakilo Nemirsetos gelbėjimo poste budintis Karinių oro pajėgų paieškos ir gelbėjimo sraigtasparnis, kuris 21.55 val. pranešė, kad apie 4 km nuo Palangos tilto link Šventosios ir apie 70 metrų nuo kranto mato žalios spalvos motorinę valtį su 2 asmenimis bandančiais užvesti valties variklį, kurį vėliau užsiveda ir valtimi pajuda kranto link.
Pagal nustatytą valties registracijos numerį, telefonu susisiekus su valties savininku, jis pranešė, kad jam priklausanti valtis su visa išplaukusia įgula sėkmingai grįžo į krantą.
22.23 val. apie vykusią valties paieškos operaciją buvo informuotas apie įvykį pranešęs asmuo. 22.26 val. papildomai kelis paieškos maršrutus virš jūros atlikęs, tačiau nieko papildomo jūroje nepastebėjęs Karinių oro pajėgų paieškos ir gelbėjimo sraigtasparnis nusileido Nemirsetos gelbėjimo poste. 22.30 val. paieškos ir gelbėjimo operacija buvo baigta.
Naujausi komentarai