Aferistai gali apsimesti socialinės tarnybos darbuotojomis, kurios atvyko neva norėdamos kompensuoti už elektros permoką.
Taip pat gyventojai gali sulaukti "masažisčių", siūlančių nemokamą masažą arba "medicinos sesučių", kurias atsiuntė šeimos gydytojas dėl sveikatos būklės įvertinimo ir vaistų išrašymo.
"Atvykusios apsimetėlės dėl permokos grąžinimo užpildo "prašymą dėl permokos", atvykusios "masažistės" padaro trumpą nugaros masažą, tačiau joms išėjus pastebėsite, jog nebėra sutaupytų ir namie laikomų pinigų. Dažniausiai pas senolius apsilanko romų tautybės moterys", – pranešė pareigūnai.
Taip pat pastebima, kad pastaruoju metu pagausėjo pranešimų apie telefoninių sukčių atakas.
Policija informavo, kad vos per dvi dienas pradėti keturi ikiteisminiai tyrimai dėl sukčiavimo arba neteisėto elektroninės mokėjimo priemonės ar jos duomenų panaudojimo.
Skambinantieji prisistato policijos arba bankų darbuotojais, aiškina, neva vykdomas tyrimas dėl sukčiavimo. Patiklūs žmonės atskleidžia savo asmeninius duomenis ir tik po to pastebi, kad iš sąskaitų dingo pinigai.
Pareigūnais apsimetę asmenys gyventojus įtikina, kad namuose laikomi pinigai gali būti netikri, ir žmonės patys atiduoda savo santaupas jų "patikrinti" atėjusiems sukčiams.
Vis dar pavyksta žmones apgauti aiškinant, kad artimas giminaitis neva pateko į bėdą, todėl reikia skubiai pervesti reikalingą pinigų sumą į nurodytą sąskaitą ar atiduoti žmogui, kuris atvyks jų pasiimti.
Bendrovės "Klaipėdos vanduo" Komunikacijos vadovė Gintarė Butkienė informavo, kad įtartini asmenys, apsimetę bendrovės darbuotojais, bando patekti į butus neva patikrinti namuose įrengtus skaitiklius.
Paprašius parodyti darbo pažymėjimą, tvirtina, kad jį paliko darbe arba pas kolegą, kuris patikrinimus atlieka kitoje laiptinėje.
"Įspėjame visus gyventojus, kad bendrovės "Klaipėdos vanduo" darbuotojai, tikrinantys skaitiklius, visada dėvi įmonės logotipais pažymėtą aprangą ir parodo darbo pažymėjimus, o skaitiklių tikrinimo laiką suderina iš anksto", – teigė G. Butkienė.
Naujausi komentarai