Pirminiais duomenimis, vairuotoja transporto priemonę vairavo stipriai pavargusi po naktinės darbo pamainos bei sustojusi prie geležinkelio pervažos nepaisė draudžiamojo šviesoforo signalo ir įvažiavo į pervažą. Atvažiuojantį traukinį vairuotojai sutrukdė pamatyti stiprus rūkas.
Matomumas įvykio vietoje siekė vos 200 m, dėl kurio traukinys kliudė važiuojančią transporto priemonę.
Draudžiama vairuoti transporto priemonę pavargus ar susirgus, jeigu tai gali kelti pavojų eismo saugai, taip pat vairuotojas, duodamas kelią artėjančiai bėginei transporto priemonei, kai važiuoti per geležinkelio pervažą draudžiama, privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“, šviesoforą, pakeliamąjį užtvarą, o jeigu jų nėra – ne arčiau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo bėgio.
Teisės aktų nuostatų nesilaikymas užtraukia baudą vairuotojams iki 280 eurų, o geležinkelio transporto eismo įvykį sukėlę veiksmai papildomai užtraukia baudą iki 300 eurų.
Valstybinė geležinkelio inspekcija ragina vairuotojus būti atidžiais, ypač šiuo metų laiku, kai matomumas keliuose itin prastas bei nevairuoti transporto priemonių jaučiant nuovargį. Sustojus prie geležinkelio pervažų itin atidžiai apsidairyti ir tik visiškai įsitikinus, jog neartėja bėginė transporto priemonė, kirsti geležinkelio pervažą.
Naujausi komentarai