Pereiti į pagrindinį turinį

Užburtas ratas: Klaipėdoje – dar vienas sunkiai apgirtęs miesto autobuso vairuotojas

2020-07-23 07:11

Per kelis šių metų mėnesius Klaipėdoje trečią kartą konstatuota, kad miesto žmones vežančio autobuso vairuotojas dirba girtas. Antrą kartą nutvertas tos pačios bendrovės darbuotojas.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Policijos nuotr.

Klaipėdos kriminalinių įvykių suvestinėje vėl incidentas, nedarantis garbės bendrovei „Pajūrio autobusai“.

Liepos 22-osios popietę, 14.24 val. keleivių iškviesti policininkai Smiltelės gatvėje, sustabdė į galinę maršruto stotelę važiuojantį 6-ojo maršruto autobusą.

Policininkams jau buvo pranešta, kad kilo įtarimų dėl vairuotojo blaivumo. Alkoholio matuoklis patvirtino, kad 61-erių vairuotojas girtas – 2,76 prom. yra sunkus girtumo laipsnis.

Keleiviai buvo išlaipinti, o vairuotojas atsidūrė areštinėje.

Analogiškas įvykis atsitiko birželio 28-osios vakare policininkai 6-ojo maršruto autobusą sustabdė prie Taikos prospekto 104 namo. Vairuotojas jau buvo bebaigiantis darbą, jam beliko įveikti Smiltelės gatvę.

Paprašytas papūsti į alkoholio matuoklį, 57 metų vairuotojas atliko ko prašomas, prietaisas parodė 2,34 prom.

Po ketvirčio valandos procedūra pakartota. Prietaiso parodymai dar ūgtelėjo – 2,48 prom.

Vakar bendrovės „Pajūrio autobusai“ vadovas bendravo su laikinu įmonės „Klaipėdos keleivinis transportas“ viršininku Andriumi Samuilovu.

Birželio mėnesį girtas prie vairo įkliuvo vos kelis mėnesius dirbantis vairuotojas. Šį kartą į tokią pat situaciją pakliuvo 12 metų bendrovėje dirbantis darbuotojas. Įmonės vadovas Leonas Šiaulys A. Samuilovui pasakojo vos prieš porą valandų iki incidento bendravęs su pavaldiniu, bet jokių įtarimų dėl neblaivumo tada nebuvo.

„Taip, tai buvo tos pačios bendrovės autobusas ir net to paties maršruto, tik vairuotojas kitas. Formaliai mes neturime jokių sankcijų prieš įmonę. Keleivių vežimo sutartį turinti įmonė savo priemonėmis privalo užtikrinti saugumą keleiviams ir paslaugą teikti tinkamai. Matyt, jų sistema tinkamai neveikia. Nesiryžtu spėlioti, ar bendrovės vadovui pavyks išskalbti savo reputacijos mundurą. Ilgalaikėse perspektyvoje naujoje sutartyje su vežėjais turėsime reikalavimą, kad autobusuose privalomai turės būti alkoblokas – prietaisas, reaguojantis į vairuotojo girtumą“, – kalbėjo A. Samuilovas.

„Klaipėdos keleivinio transporto“ darbuotojai svarstė tikrinti ne tik autobusų švarą ir tvarką, bet ir vairuotojų blaivumą, bet nežinia, ar jie turėtų tam įgaliojimus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų